{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.515 visninger | Oprettet:

En sjov historie {{forumTopicSubject}}

Idag har jeg besøg af min brors hund. Og jeg render og leger med bold og pind med alle fem hunde i haven. Vores have er relativ lang, så der er et godt stykke frem og tilbage når jeg kaster. Og de henter lige så fint bold og pind efter hvert kast. smiley
Men, pludselig stopper vores store køter op, og nægter at tage pinden op fra jorden, hun ser total forfjamsket ud. Som om Hey. Det her, er IKKE min pind. De fire andre kommer hen til hende, kigger på pinden. Og de vil sgu heller ikke tage den op. Kalder igen og igen, opfordrede.. kom med pinden, kom så. Kom med pinden. smiley
Men stadigvæk ikke en ud af fem hunde vil røre den. Bolden der imod har været frem og tilbage et psr gsnge i det her, mens hun stadigvæk står og ser helt forkert ud. Til sidst vandre jeg ned til hende og pinden, bukker mig og tager om den,
......
Og så er hele min hånd indsmurt i hømhøm!!! Jeg forstår pludselig godt hvorfor hun så så forulempet ud. Stakkels lille pige, hendes pind var landet i den eneste Høm i haven, i formiddags gik jeg og samlede ind og de var smidt i skraldespanden. smiley smiley

Fik vasket pinden af, og fjernet hømen, og legen fortsatte igen. smiley
Har vedhæftet et billede af bøllerne. De er skønne at bruge tid med. smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  En sjov historie
Kommentér på:
En sjov historie

Annonce