Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Havearbejde 3.150 kr.
  • Have arbejde 205 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine 1.200 kr.
  • Klippe hæk ned 1.000 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Hjælp til hænge lamper op 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Gulerødder, rugbrød og andet sundt...
  • #1   14. jan 2009 jep gullerødderne er ihvertfald.. ku ikk forstille mig at rugbrøden på nogen måder skadre ham... mine er også helt vilde med gullerødder... og så er de ovenikøbet også rigtig gode for deres tænder

• #2   14. jan 2009 Rugbrød er ikke........Gulerødder er.

Ingen hunde har godt af kornprodukter, og det er meget gennem dem man oplever allergiformer

• #3   14. jan 2009 okay så må jeg hellere lade være med at gi ham rugbrød så ofte.... Gulerødder ELSKER han smiley

• #4   14. jan 2009 Kaido og Lotus får rå gulerødder som supplement til deres foder. STORE gulerødder, så der skal gnaves godt. Det gør de så grundigt at dyrlægen ikke tror på mig når jeg siger at jeg IKKE børster tænder på dem:-)). Blackie kan/gider ikke gnaske gulerødder:-)

• #5   14. jan 2009 Kan ikke lade vær med at grine - hunden må ikke få kornprudukter - Jeg havde en gammel hund - den blev 16 år og den levede af levninger og af rugbrød.. og der var ikke noget med alergi.

I de fleste færdiglavede foderprudukter er der korn i, og selv i de produkter som dyrlægen sælger.

• #6   14. jan 2009 Zisca får også rå gulerødder, hun elsker dem også, jeg skærer dem dog over hvis de er meget grove.

• #7   14. jan 2009 Mogens..........Fred være med det :o)

Jeg ryster nu mere på hovedet af en "oplyst" mand som dig åbentbart ikke ved bedre angående foder.

• #8   14. jan 2009 Ajjj.... ved i nu hvad....hvad levede hundene af INDEN tørfoderet blev opfundet........... ja rigtigt ....rugbrødsmadder med leverpostej og rester.

Jeg har haft hunde siden 1963.... og altid 2 hunde ad gangen.... og de fik rugbrød med leverpostej hver dag..+ kallun og gærtabletter.
    De var sunde og raske hele deres liv.... og blev alle gamle.

Der har aldrig været så mange hunde med allergi som i dag, hvor alt skal være så perfekt.

Mine hunde får da også tørfoder... men de får sandelig også både grønt...rugbrød ( tørt ).... og lidt rester .... og de fejler ski heller ikke noget.
    Hver dag herinde er der hunde med tyndskid...(dårlig mave)... osv..... og jeg er sikker på , at det er fordi hunde ikke får lidt forskelligt hver dag.
    De bliver sgu smadder sarte hvis de kun får een bestemt ting.

Så jeg vil give Hulgaard ret..... den tager ikke skade af , at få rugbrød, bare den ikke KUN lever af det................Man skal passe på man ikke bliver for fanatisk....... :O)

• #9   14. jan 2009 Ymer får alt fra æbler til råt kød... Han får principielt lov at smage på alt, undtagen slik og søde (kunstige sager) men alt hvad han selv ville kunne finde i naturen får han lov at prøvesmage...

Fibre er så åbenbart også lige ham, igår havde han fået åbnet min rygsæk der stod på gulvet. Pillet handsker, vandflaske, papirer, pung osv op for til sidst at nå pakken med grove fiberkiks i bunden. Der var en bitte stump af plastikken tilbage da jeg fandt ham :o) -Så måske hans lort er pakket fint ind idag når det kommer ud?

• #10   14. jan 2009 Balto får tørret rugbrød som godbidder hver evig eneste dag. Så jeg vil giev NITTIB ret. Har aldrig haft en allergisk hund, og de har både fået vindruer, rosiner og rugbrød.

• #11   14. jan 2009 okay jamen så lader det ihvertfald ik til at der sker noget ved at Ludwig får en rugbrød engang i mellem smiley

• #12   14. jan 2009 Hunde kan overleve på næsten alt - men det er ikke det samme som at det er sundt.

Tænk hvis man fodrede sine børn med leverpostej og rugbrød hver dag, der ville godt nok også komme til at mangle nogle ting ernæringsmæssigt.

• #13   14. jan 2009 Rilou- Sikkert nok, men hvor mange hunde har ikk haft et fantastisk liv hos diverse bedsteforældre der har fodret deres hunde på den måde?

Jeg tror efterhånden vi er blevet altfor emsige med hvad vores hunde må få og ikke må få. Og jeg tror det er derfor mange flere hunde får allergi idag end for 30 år siden.

Kommentér på:
Gulerødder, rugbrød og andet sundt...

Annonce