1.291 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

griffon Petit Brabancon griffon Petit Brabancon

hejsa
har stor brug for jeres hjælp.
er blevet fuldstændig forelsket i racen griffon Petit Brabancon er der nogen af jer som kender til kendler i eller i nærheden af østjylland, har hørt at racen er ret sjælden i DK, men kan se at der er en del herinde som har sådan en hund.
vil blive utrolig glad for al den hjælp jeg kan få!

Afspil videoAfspil video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af brændeovn 3.000 kr.
  • VVS - gulvvarmestyring mm (Uponor C-56) 3.000 kr.
  • Opvasker pumper ikke vandet ud 1.000 kr.
  • Skift til vinterdæk 517 kr.
  • Vaskemaskine, køleskab mm. 1.500 kr.
  • Hjulskifte 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  griffon Petit Brabancon
  • #1   15. jan 2009 det med at gø, jaaa, jeg kender et par stykker og de gør:D

• #2   15. jan 2009 Prøv at kig på gipote.dk Der kan du læse om racen..:)

• #3   15. jan 2009 Her er racerepræsentanterne for DKK:

Griffon Bruxellois/
    Griffon Belge/
    Petit Brabançon 14
    Ina Damgaard
    Morelhaven 44
    2630 Høje Taastrup
    Tlf. 29 62 01 72
    ina.damgaard@ymail.com
    Suppleant:
    Alice Weiglin
    Katholmvej 35
    4340 Tølløse
    Tlf 5918 8082

Jeg er sikker på at de er mere end villige til at hjælpe dig:-)

• #4   15. jan 2009 Uhh, det er en skøn race. Har selv lige fået en. Han er 15 uger i morgen. Han er så sød og så charmerende. En rigtig glad lille trold. smiley Min mand og jeg er total pjattet med ham. Og du har ret, de er ikke helt lette at få fat i.

• #5   15. jan 2009 Åh ja, de er bare så ufattelige dejlige. En af mine træningskammerater har en pragtfuld han og hun går og venter på en tæve.............. Jeg forelskede mig også fuldstændig i racen da jeg mødte den unge hanhund i sommeres og siden har lånt ham flere gange når jeg møder den på træningspladsen, hvor han render ind mellem benene på alle vores schferhunde. Han er ikke bange for noget som helst og er dejlig nem at træne. Fantastisk lille race

• #6   15. jan 2009 hej igen
    til Kate
    hvor er det nogle dejlige hunde du har. Frida er da også bare en super skøn blanding!
    Må man spørge dig hvor du har din lille Kalle fra?

• #7   15. jan 2009 tak for alle jeres svar!
    har netop skrevet til racerepræsentanterne for DKK, for at høre om hun kan hjælpe mig lidt på vej, så nu må jeg bare vente og krydse fingere...

• #8   16. jan 2009 Gitte W: Jeg har købt Kalle gennem Helen Ø herinde fra. Hun havde et kuld hvalpe i efteråret, og jeg var så heldig at få lov at købe lille Kalle af hende. Hendes tæve er lige blevet steriliseret, så jeg tror ikke hun får flere hvalpe.

Kommentér på:
griffon Petit Brabancon

Annonce