{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
518 visninger | Oprettet:

Løbetid {{forumTopicSubject}}

Hej hej..

Lige et spørgsmål.. Min lille prinsesse er i løbetid lige nu for første gang, og lige før hun kom i løbetid ville hun ikke spise, men nu spiser hun igen, MEN det virker som om hun er mere sulten. Hun går hen til kassen med mad og piver.. jeg ved ikke om jeg skal fjerne kassen, eller om hun bare skal have noget mere mad, eller ignorere hende..

Kassen med mad har altid stået samme sted..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Løbetid
  • #1   16. jan 2009 Jeg ved det er meget nomalt at tæver mister spiselysten under løb, men jeg ved egentlig ikke om man bør give mere mad... Hvis hunden godt kunne trænge til at tage lidt på, så ville jeg nok gøre det, men hvis hun skal passe på vægten, så ville jeg prøve at give lidt grønsager... min er super glad for grøn pebber, agurk og gulerødder...

• #2   16. jan 2009 Du skal ikke ynke om hunden, eller lave om på den hverdag, som du er vant til.

Hunden skal ikke ha mere mad end den plejer at få, og du skal ikke flytte kassen..

Tæver kan godt virke mærlkelige og opfører sig på en underlig måde (det samme som mennersker)..

• #3   16. jan 2009 Sjovt nok.. Tænkte nemlig også på hvordan man selv er på den tid, og jeg spiser meget mere end jeg plejer når den tid er..

Men okay super, ville også bare gerne høre hvordan andre folk gjorde det, da dette er min første hund.. :o)

Kommentér på:
Løbetid

Annonce