{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vi mangler og sætte lys i huset 700 kr.
  • Hjælp til ophængning af 5-7 billeder 500 kr.
  • Opvaskemaskine fejl 900 kr.
  • Boret huller i køkkenlåge og isat hængsler 1.250 kr.
  • Dissemble and assemble cage 525 kr.
  • problem med vandtilførsel til opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Forslag til lille og mellem racer???
  • #2   18. jan 2009 der er jo rigtig mange racer, der går ind under små/mellem racer

• #3   18. jan 2009 Hva med en dansk/svensk, den er i den aktive ende. Men er meget børnevenlig, og let at opdrage. Og nemme at træne.

• #4   18. jan 2009 Min søn (knap 9 år) og jeg vil gerne gå til hundetræning med den.
    Der vil også blive gået tur dagligt, men i det jeg har dårlig ryg må den ikke have for mange kræfter til at trække da min ryg ikke kan holde til det, og det skl være sådan at min søn også kan gå en lille tur med den i ny og næ.
    Det skal ikke være en hund der render på væggene hvis ikke den bliver stimuleret flere timer om dagen.

• #5   18. jan 2009 Ellers har vi også en dejlig hundeskov og bor tæt på stranden :0)

• #6   18. jan 2009 Jeg er VILDT forelsket i Welsh Corgi Cardigan og MÅ simpelthen eje sådan én en dag - Jeg er også lidt meget forelsket i Dværg Pincheren - og sidst men ikke mindst så er jeg også total solgt i shetland sheepdog..

Men som andre også skriver, så kommer det jo meget an på, HVAD du vil med hunden og hvad du kan/vil tilbyde den :o)

• #7   18. jan 2009 cavalier king charles spaniel

• #8   18. jan 2009 en japansk spids render ikke på væggene, men jeg er lidt i tvivl om den ikke er så stor at den alligevel trækker for meget. Det kan selvfølgelig trænes.
    den er ikke en hund, der vil stikke af, den har det bedst hos sine mennesker.
    da den er en spidshund har den et selvstændigt væsen og det skal man jo lige gøre om med sig selv om det passer til ens temperament

• #10   18. jan 2009 Just Me : Dejligt at din søn vil gå til træning med den. Men som hundeinstruktør må jeg desværre sige at børnene meget hurtigt mister intressen for hundetræning, når de finder ud af at tingene ikke lykkes første gang. ( vi har mange børn og unge der kommer til træning med hunde hos os og som ikke får trænet hjemme fordi kammeraterne trækker mere end " lektierne " og som derfor også hurtig giver op )
    Med det for øje, ville jeg nok vælge en mindre race der er rolig.

• #11   18. jan 2009 Ups - overså at der stod at du også ville gå til træning med den. Så er I jo to om det. Dejligt. Håber at I finder en som I bliver rigtig glade for

• #13   18. jan 2009 Altså jeg stemmer også for en cavalier king charles spaniel... Det er en nem familie hund....

Men ellers er der jo også altid en lille mops smiley hehe de er så søøøøde

• #14   18. jan 2009 Tak for alle svarene, vil lige kigge lidt nærmere på de forskellige :0)

Kom gerne med flere forslag :0)

• #15   18. jan 2009 vi har en tibetansk spaniel, den er også en lille nem hund, viljefast men også meget nem at træne med, specielt hvis der er godt med godbider:-) han er meget rolig og elsker at putte og nusse, men er meget aktiv når vi er ude, specielt ved vandet, han elsker at bade og fange tang:-)

• #16   18. jan 2009 Der skal helst ikke være for meget pelspleje (lang pels), da det er mig der står for pelspleje, og min ryg ikke er vild med det.......

• #17   18. jan 2009 Michelle S: Hvordan er din Sorte spids??

• #18   18. jan 2009 Min sorte spids er den bedste hund i hele verden smiley ej.
    Positiv: Han har stor personlighed
    -elsker andre dyr og mennesker
    -er god til at tilpasse sig
    -Meget trofast mod sin familie
    -god til børn osv

Negativt:
    -Fælder meget pga at han har dobbelt lag pels.
    - Gøer meget
    - jeg har svært ved at slippe ham fri i skoven fordi der er så meget jagt i ham at han løber væk...
    - kræver meget motion og aktivering

• #19   19. jan 2009 der er ikke meget pelspleje ved en japansk spids. vi børster nok ca hver 14 dag og bad............hvis man ikke går på udstilling faktisk ingen behov, måske en gang om året

jagt er avlet af den japanske spids, så de løber ikke væk

ikke for at fremhæve min race specielt, men det er den jeg kender og ved ikke hvor meget de andre kræver af pelspleje.

jeg tænker lidt, hvis du har dårlig ryg, skal du måske ikke have for lille en hund heller. At bukke sig ned kan være hårdt

• #20   19. jan 2009 Har I haft hund før? smiley Jeg synes at en cavalier king charles spaniel er et godt bud hvis I ikke har haft hund før. Den er ikke så stor, den er glad og venlig og let at træne... Spidshundene kræver alt andet lige lidt mere konsekvens..

• #21   19. jan 2009 jeg synes ikke personligt at en japansk spids kræver mere end en cavalier. cavalieren er en jagthund, det er japansk spids ikke. men det er jo som man tager det

Kommentér på:
Forslag til lille og mellem racer???

Annonce