277 visninger
|
Oprettet:
Han er træt???? {{forumTopicSubject}}
Puha jeg er jo lidt pyller om mine dyr, og især efter vi mistede tascha i april...
dusty har nu her weekenden over været en del træt... han ligger bare og "hænger"...
men han kan sagtens gøres glad med "skal vi gå en tur" eller træning osv osv... så flyver halen lige i vejret og logre som en propel..
han spiser og drikker også..
men når man så ikke "aktivere" ham... så ligger han sig bare.. og igår og idag småryster han også..
er i tvivl om jeg skal ringe til dyrlægen???
men hvad skal jeg sige?? "øøøøh min hund er træt????"
maj 2007
Følger: 21 Følgere: 20 Hunde: 1 Emner: 48 Svar: 1.751
Så når lederen/dig siger at nu skal der ske noget, så vil den automatisk "glemme" sine smerter.
Så den kan sagtens have ondt eller noget, uden at man som sådan kan se det.
Mit foreslag ville være at ringe til dyrlægen og sige det som det er - altså at han ikke er frisk og virker meget træt.
God bedring med ham ;o)
feb 2008
Følger: 8 Følgere: 7 Emner: 444 Svar: 1.312
Tror bare Ludwig havde lidt maveonde, måske har Dusty os haft det?
sep 2006
Følger: 25 Følgere: 25 Hunde: 3 Emner: 196 Svar: 431
det er ikke kun når jeg "gejler" ham op han kan være frisk.. idag lå han og sov på sofaen, hvor han pludselig begynder at bjæffe på hans specielle "klø mig mor måde" ;-D (han ligger og bjæffer mens han skubber på sin mave med forbenet ha ha)..
og han har flere gange idag taget initiativ til at lege... men træt det er han..
har tænkt mig at ringe til doktor dyr i morgen og spørge om hans mave problemer kan komme, fordi han stadig får hvalpefoder (problemet er at vi ikke rigtig kan finde noget voksen foder, han størrelses mæssigt kan klare at spise)
Han er træt????