{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
277 visninger | Oprettet:

Han er træt???? {{forumTopicSubject}}

Puha jeg er jo lidt pyller om mine dyr, og især efter vi mistede tascha i april...

dusty har nu her weekenden over været en del træt... han ligger bare og "hænger"...

men han kan sagtens gøres glad med "skal vi gå en tur" eller træning osv osv... så flyver halen lige i vejret og logre som en propel..

han spiser og drikker også..

men når man så ikke "aktivere" ham... så ligger han sig bare.. og igår og idag småryster han også..

er i tvivl om jeg skal ringe til dyrlægen???

men hvad skal jeg sige?? "øøøøh min hund er træt????"

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vi mangler og sætte lys i huset 700 kr.
  • Hjælp til ophængning af 5-7 billeder 500 kr.
  • Opvaskemaskine fejl 900 kr.
  • Boret huller i køkkenlåge og isat hængsler 1.250 kr.
  • Dissemble and assemble cage 525 kr.
  • problem med vandtilførsel til opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Han er træt????
  • #1   19. jan 2009 Hunde er fra naturens side indrettet sådan, at så snart der skal arbejdes/jages, så udelukkes alt hvad der hedder smerte, da en hund med smerter eller lignende ikke kan overleve i naturen.
    Så når lederen/dig siger at nu skal der ske noget, så vil den automatisk "glemme" sine smerter.
    Så den kan sagtens have ondt eller noget, uden at man som sådan kan se det.
    Mit foreslag ville være at ringe til dyrlægen og sige det som det er - altså at han ikke er frisk og virker meget træt.
    God bedring med ham ;o)

• #2   19. jan 2009 Ludwig har også virket ret træt her i weekenden, han har ikke rigtig spist så meget, og ikke rigtig fået skidt som han plejer, sovet meget og virket ret sløv. Men her til morges begyndte han at spise igen, og han fik os skidt.

Tror bare Ludwig havde lidt maveonde, måske har Dusty os haft det?

• #3   19. jan 2009 jeg er kommet i tanke om at jeg tror han har noget tarm besvær (igen)... så nu står den lige på zoolack og skånekost i et par dage smiley

det er ikke kun når jeg "gejler" ham op han kan være frisk.. idag lå han og sov på sofaen, hvor han pludselig begynder at bjæffe på hans specielle "klø mig mor måde" ;-D (han ligger og bjæffer mens han skubber på sin mave med forbenet ha ha)..

og han har flere gange idag taget initiativ til at lege... men træt det er han..

har tænkt mig at ringe til doktor dyr i morgen og spørge om hans mave problemer kan komme, fordi han stadig får hvalpefoder (problemet er at vi ikke rigtig kan finde noget voksen foder, han størrelses mæssigt kan klare at spise)

Kommentér på:
Han er træt????

Annonce