Hun lufter sig selv ;-D (opfølgning) Hun lufter sig selv ;-D (opfølgning)
ja jeg skrev for noget tid siden dette indlæg, med diva som var begyndt at hoppe ud af kattelemmen, men desværre ikke kunne finde ud af at hoppe ind igen:
http://www.hundegalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?Msg_ID=289587
efter et par dage med hjælp til at holde lemmen, og nogle godbidder når hun gjorde det, så gør hun det nu helt selv
mit lille dampbarn hopper simpelthen bare ud af kattelemmen når hun vil noget i haven.. og hopper så ind når hun er færdig haven er heldigvis hegnet ind...
de er dog stadig lukket inde uden adgang til lemmen når de er alene hjemme.. hun skal ikke være ude når vi ikke er hjemme...
men det er simpelthen så sjovt at se, hun hopper ud af lemmen, og tager sig måske en tissetår... så finder hun sit YNGLINGS legetøj (en gummi frisbee):. og så TONSER dyret ellers rundt med den i munden, ryster og rusker den... og ender til sidst op med at smide frisbeen, og tage hendes andet ynglings legetøj, som desværre er sten fra haven...
dem hiver hun så med ind, og så kaster hun rundt med stenen inde i huset, indtil vi tager den fra hende..
men hvad gør pigen så?? hun henter da bare en ny *suk*....
det er da en frøken der ved hvad hun vil, og nok skal finde vejen til det ha ha
jul 2008
Følger: 5 Følgere: 4 Hunde: 3 Svar: 24
aug 2008
Følger: 7 Følgere: 9 Hunde: 4 Emner: 446 Svar: 3.685
okt 2007
Følger: 15 Følgere: 13 Hunde: 1 Emner: 32 Svar: 576
mar 2008
Følger: 7 Følgere: 5 Hunde: 1 Svar: 1
Vil da gerne se en film, af den lille Diva når hun laver det stunt
potedask herfra
jan 2006
Følger: 30 Følgere: 29 Hunde: 9 Emner: 130 Svar: 1.258
Jeg har en i døren der sagtens går til en lab - min lillebrors kæmperotte kan også få sneget sig ind og ud af den..
er bare et spørgsmål om at lære hundene at bruge den
Virkelig praktisk opfindelse
Hun lufter sig selv ;-D (opfølgning)