{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rep af opvaskemaskine Logik fejlkode E1 860 kr.
  • Stub fræsning og fjern rod fra busk 1.500 kr.
  • Samling af 3 skabe d. 8 april eller 9 1.500 kr.
  • Fældning af væltet træer 2.000 kr.
  • Oven repair 1.400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Åh, hvor trist :-( -
  • #1   21. jan 2009 Meget. Tænk engang hvis ejeren af Amstaffen havde været ansvarsfuld nok til at tage sin hund i snor

• #2   21. jan 2009 stakkels hund:(..
    endnu en grund til at INGEN mennesker bør lufte deres hunde uden snor..

• #3   21. jan 2009 Fuck hvor bliver jeg dog pisse forarget over det pis dér. Kraftedme klamt at de fjolser som ejer den slags hunde, ikke holder dem i snor smiley

• #4   21. jan 2009 Den stakkels hvalp, der kun fik lov at være her så kort og skulle ende sit liv så brutalt smiley

• #5   21. jan 2009 Nu igen!!! Stakkels hvalp og ejer.. Sikker en grim oplevelse at få..

• #6   21. jan 2009 Ja folk som lufter deres hunde uden snor er altså nogle imbecile røvhuller.. Og ikke kun dem med de såkaldte kamphunde.. Tit på vores aftengåture møder vi en mand og hans schæferblanding, som er løs og som hver evig eneste gang styrter hen til vores hunde.. Indtil videre har vores hunde ikke reageret negativt, men hvad med den dag de bliver tilpas forskrækket, eller føler sig overrumplet, så kan det jo være det ikke ender så sødt... Godt nok træt af det..

• #7   21. jan 2009 han skulle i fægsel for ikk at holde sin hund i snor.
    det sku for dårligt at man ikk straffer hårde end man gør.
    har så ondt af den lille hund og den ejer "også de andre der på krusomt måde er blevet overfaldet af andre hunde"
    ihhh kan blive så sur og ked af det..
    at det danske politit ikk kan gøre mere... uha kan ikk sætte ord på det smiley

• #8   21. jan 2009 Stakkels lille hvalp og ejer smiley Det er godt nok frygteligt!

Men... en halv time? Jeg tror aldrig den journalist har set et hundeslagsmål, det kan på ingen måde ha' varet så længe..

• #9   21. jan 2009 Det var dog forfærdeligt :o(
    Jeg vil så lige sige at jeg lufter hund uden snor, Blue har næsten aldrig snor på, men han løber aldrig hen til fremmede hunde og vi hilser ikke på andre hunde når vi går tur.

• #10   21. jan 2009 Stakkels bette hvalp da -sikke en grusom måde at komme herfra på:o(

Jeg håber da godt nok den ejer har fået noget at tænke over, og fremover vil være ansvarlig nok til at putte snor på sin hund. Det hjælper self ikke denne hvalp, men det lader da til at den hund skal sikres forsvarligt i fremtiden så dette ikke gentager sig.

Jeg forstår ikke hvordan den slags kan ske. JEG kender da min hund og ved nogenlunde hvordan han reagerer i forskellige situationer osv.

Hvordan kan man have en SÅ agressiv hund, og ikke være klar over det? Kan man overhovedet det? Og hvis man ved den har problemer, hvorfor er den så alligevel ude snor?

• #11   21. jan 2009 Hvor forfærdeligt.. .=/

Nogle mennesker egner sig bare ikke til at have hund! - Med det mener jeg at vi ALLE har et ansvar for at sådan noget her ikke kan ske! - det kan kun undgåes ved at folk tager snor på deres hunde, uanset race!

Har selv mistet en lille hund fordi to sindssyge hunde angreb min hund. Der går lang tid før man kommer sig over sådan en oplevelse, nogle kommer sig måske aldrig, så tag dog for pokker din hund i snor! hvor svært kan det være?

Charlotte H. - Fint nok du alrdig har snor på din hund, men bare husk på at hunden "kun" er et dyr: - En dag, hvor instinkterne MÅSKE tager over, så kan det være din hund der angriber. Tror de fleste med hunde uden snor siger som dig, - at min hund gør aldrig noget osv. Men tingene sker af en årsag. Bare min mening.

• #13   21. jan 2009 Du har helt ret, min hund er en hund. Men man kender sin hund og reagere på instinkt. Men som Michelle siger, man kender sin hund og ved om sådan noget kan ske. Det er jo ret sjældent at en ellers fredelig hund pludselig går til angreb uden nogen som helst grund. Jeg har en gammel hanhund ham stoler jeg ikke 100% på derfor er han altid i snor. Jeg stoler 100% på Blue og han følger mit mindste vink han er en ung border han skal ikke leve et liv i snor.

• #14   21. jan 2009 Ja jeg må osse sige at jeg VED da om min hund kunnne gøre sådan noget. Går jeg uden snor med hunden kan jeg selv kke vide med 110% sikkerhed at han ikke pludselig får fært af noget og smutter. Eller måske modsat hvad han ellers normalt ville gøre, pludselig går over til en forbipasserende person eller hvad ved jeg.

-men jeg VED da om hunden har agressionsproblemer, eller har vist tegn på sådan nogen.

En hund går da normalt ikke fra at være en sød og omængelig hund der er venlig overfor alle, til at blive hamrende agressiv og dræbe andre hunde, ude at der derimellem har været noget agressions-tegn af en eller anden art

• #15   21. jan 2009 Jeg bliver da så rassende når jeg læser sådan noget. Stakkels hund og ikke mindst ejeren,at skulle opleve dette.
    Havde det været mig ved ikke sgu ikke helt hvad jeg havde gjort men ejerne til amstaffen skulle jeg sgu nok finde..

Hader folk der går tur uden at ha hunden i snor,vi har en hanhund som laver udfald på andre hanner,og ja kommer der en hund løbende hen til draco, laver draco udfald,og i sådanne situationer ville jeg bestemt ikke tøve jeg ville sparke og slå den anden hund hvis den ville bide..

• #16   21. jan 2009 Blue løber heller ikke hen til andre hunde, det har han aldrig fået lov til. Jeg hader selv når folks hunde kommer løbende hen til mig. Jeg har til nogle gange oplevet at Blue er blevet meget provokeret af andre hanhunde der er kommet hen og han går bare hen til mig med løftet hale, så jeg VED at han aldrig ville angribe. Han er sågar blevet bidt af en anden hund uden selv at gøre noget. Min bedste veninde havde en hund og ham og Blue kunne ikke lide hinanden, men de kunne da sove sammen og køre i bil sammen. Jeg forlanger sgu at han opføre sig ordenligt og det gør han. Så nej han udvikler sig ikke på et splitsekund til en sindsyg hund der fræser hen og overfalder en anden...

• #17   21. jan 2009 helt seriøst...
    lige nu er jeg nok lidt barsk
    men jeg er af den holdning at ALLE hunde skal være i snor hvis de er uden for deres egen have. og så er det ligemeget om det er en gravhund, en rotte eller om ejeren mener de kender deres hund 100 %..'
    ALLE HUNDE I SNOR TAK!!!

• #18   21. jan 2009 Ja det er jo heldigvis en frit for, så min hund forbliver uden snor :o)

• #19   21. jan 2009 Rikke B: Er helt enig med dig. - Alle hunde i snor.
    Det giver færre problemer, og alle føler sig mere trygge.

• #20   21. jan 2009 Jeg kan under ingen omstændigheder sige at alle hunde skal være i snor....Sikke da et hundeliv...........
    Ja nogle gange blir der slagsmål, har jo selv været offer for et for nyligt, men det er ikke det samme som, at jeg frem over kun vil gå med mine hunde i snor.... Men fik så også aflivet den hund som bed dagen efter.....
    Men muskelhunde----- ja der er nogen gange noget i vejen oppe i hovedet på deres ejere, og der for også på hundene, og når de bider, så er det noget som ikke sådan lige er til at stoppe..........hvis de først er antændt

Kommentér på:
Åh, hvor trist :-( -

Annonce