{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
348 visninger | Oprettet:

Hvilket Foder? {{forumTopicSubject}}

Håber nogen kan hjælpe og har lidt forstand på dette smiley

Jeg giver min hund Royal Canin tørkost, som han altid har stående til at spise af. Og hver aften får han kogt kylling og ris. Men er det godt for en hund at få det hver dag, jeg sys han trives godt med det, i den tid jeg har givet ham det. Men nu er jeg kommet til at tænke på om det er godt til en hund hver dag og om det måske kan skade han får det så ofte?
Han gider ikke kun at spise tørkost, men det er nok bare mig der er for pyldret og gerne vil have han får noget lidt lækkert smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvilket Foder?
  • #1   22. jan 2009 Det er ikke en god idé at have mad stående til en hund, der ikke har så meget appetit. Hvis du fodrer f.eks. morgen og aften (evt. kun aften), når hunden at blive lidt sulten og vil så have større motivation for at spise. Det er desuden en god ting, at hunden får fornemmelsen af, at du kommer med maden - det giver den et sundt afhængighedsforhold til dig.

    Hunden må godt få lidt ris og kylling hver dag. Mine hunde får lidt kylling i deres foder hver aften. Hvis du følger mit råd om at fodre på faste tider i stedet for at have mad stående, kunne du jo putte lidt lækkert i tørfoderet og på den måde forkæle lidt, samtidig med, at din hund får sit tørfoder, som er det, den skal leve af.


  • #2   22. jan 2009 Jeg ville nok også kun fodre 1 eller 2 gange om dagen og så fjerne det efter 10 min hvis hun ikke spiser det. Det er vigtigt at hun får hendes foder for at få de ting der er i det, så bland det lækre i hendes måltid for det er jo ikke noget der skader :o)

  • #3   22. jan 2009 Tak for svarene, jeg vil prøve at give ham tørkost morgen og aften så smiley

  • #4   22. jan 2009 Hvis du og hunden fungerere fint med tørkost om morgenen og kylling om aftenen synes jeg da det lyder godt, et er jo hvad man læser på poserne fodret indeholder noget andet er virkelighed, så personligt synes jeg i har en fin madplan, hjemmelavet kylling og ris ved man nu engang hvad er, og via tørkosten om morgenen får han jo stadig andre vitaminer også.

Kommentér på:
Hvilket Foder?

Annonce