{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.083 visninger | Oprettet:

Mummi
Mummi
Tilmeldt:
22. nov 2008
Følgere: 18 Hunde: 5 Emner: 214 Svar: 1.207

Ideer til gode/sjove foto ved fotograf {{forumTopicSubject}}

Hej
Asaln og jeg skal snart i foto studie og have taget billeder.
jeg har bestemt hvordan tre af billederne skal se ud men er der flere ideer til sjove/anderledes foto?
Aslan har en del hår på hovedet der kan sættes som man vil og så kan cockeren slå skægget ud, det skal vi selvfølgelig også have et foto af.
1. becham.
hanekam lige op i luften, spilletrøje med nr på og fodboldt
2 nobel og moden.
hanekam til siden, flip skæg, herrehat og stok slips om halsen. ( disse ting er indkøbt)
3 kunstner
alpehue, maling og pensel i munden

skriv også gerne hvis du ved hvor jeg kan få tingene henne, især en spilletrøje med nr i størrelse barn er svær at opdrive.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ideer til gode/sjove foto ved fotograf
  • #3   24. jan 2009 Fordi det har jeg så mange billeder af i forvejen, men ja vi skal også have taget foto af os sammen.

  • #4   24. jan 2009 Angåene de anderledes billeder vil jeg sammensætte dem i en stor collage på en utrationel måde, gerne med billeder af et øje, en snude og andre detaljer ( svært at forklare her på skrift) baggrund og rekvisitter skal helst være/redigeres sort hvide mens Aslan skal have sin naturlige farve.

  • #5   24. jan 2009 Hmm godt stavefejl er gratis, jeg ser snart som en gammel høne...

  • #7   24. jan 2009 Suveren ide, jo det tror jeg godt jeg kan få ham til, vi er gået i træning med at have ting i munden, lige sådan ideer jeg efterlyser.

Kommentér på:
Ideer til gode/sjove foto ved fotograf

Annonce