{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
714 visninger | Oprettet:

Gode ideer?? {{forumTopicSubject}}

Hejsa

Jeg er med i aktivitetsudvalget i vores træningsklub, og vi står for at skulle lave en sjov dag for hunde og mennesker.

Er der nogle der har nogle gode og sjove ideer til hvad vi kan lave?? Det skal ikke være almindelig træning med små konkurrencer eller sjove øvelser??

Jeg har tænkt på: hundequizz, lille spor øvelse, vis en hundekunst, vognkørsel, problemløsning...

Jeg er på vej i seng, men vi glæde mig til at læse alle jeres gode forslag i morgen :o)

Knus fra Anja


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gode ideer??
  • #1   11. apr 2005 ups!! Det skal ikke være almindelig træning MEN små konkurrencer eller sjove øvelser??


  • #2   11. apr 2005 Hos skal vi snart holde en natøvelse, med ti forskellige poster, eks. køre hunden i trillebør- zik-zak hvor der ligger pølser på pindene- tørre snor med sokker hvor der guffer i den ene sok som hundenså skal finde- fremmede trækker hunden på et tæppe- btte hund og lave et par øvelser og ja så sker det jo sent om aftenen og det er veldigt hyggelig, man gå to to på øvelsen.

  • #3   12. apr 2005 God morgen Tina, Tusind tak :o)

    Nogla andre ideer?????


  • #4   12. apr 2005 Vi har også hvert år sådan et natteløb hvor vi er på stjerneløb med hundene. Det er skide skægt ;o)

    Ideer:

    Hunden skal stikke hovedet ned i en skål med vand, hvori der ligger en pølse. Hvis hunden ikke vil have hovedet i vandet, må ejeren gøre det (dog i en skål med rent vand) ;o)

    Lineføring hvor der sidder en pølse på førerens ben. Så gælder det om at hunden ikke må hapse pølsen *GG* Det er ret svært, når man ikke må holde hunden væk!

    Et ark hvor der er nogle forskellige hunderacer på, som folk skal gætte.

    Det er dem jeg kan huske nu. Hvis jeg kommer på flere eller finder på nogle, så skriver jeg til dig ;o)


  • #5   12. apr 2005 Tusind tak :o) det er nogle gode ideer!!

Kommentér på:
Gode ideer??

Annonce