{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  gode ideer
  • #1   7. maj 2008 Spareribs er total yndlings......

  • #2   7. maj 2008 Fik spareribs her til aften - færdiglavede fra slagteren, men supergode!!! - og fik også chili, hvidløg og persillemarinerede tigerrejer!

    Som tilbehør til spareibs fik vi tzatziki og kartoffelbåde tilberedt i en foliebakke på grillen!!!


  • #3   7. maj 2008 ÅÅÅRh.............. Det lyder goooodt......... Savle savle savle............

  • #4   7. maj 2008 Laver nogen gange dem her bare på grill;

    Bøf i folie.
    4 per.

    500 g. Oksekød, hakket
    1 stk. Løg
    100 g. Champignoner
    2 stk. Tomater
    1 stk. Peberfrugt, grøn
    25 g. Margarine


    Bøfferne formes og drysses med krydderier. Herefter steges de på panden i ca. 3 min. på hver side. Bøfferne lægges enkeltvis på folien.
    Løg, champignon, peberfrugt og tomater brunes og lægges over bøffen. Folien lukkes godt til.


    Steges i ovnen ved 250 – 275o C i ca. 8 – 10 min.





    Vi har osse prøvet at lave kartoffeltern, sammen med asparges, løg, halve tomater, med hvidløg, salt og peber i en godt smurt foliebakke på grillen. det var superlækkert. Kan både bruges som drypbakken, men osse sættes oven på risten

    Eller kartofler i tern, med persille, hvidløg, salt og olie i foliepakker.


  • #5   7. maj 2008 Louise;

    Hvis man nu godt kan lide selve røgsmagen, kunne man vel bare lade bøfferne brune over grillen, samridig med at grøntsagerne bliver svitset i foliebakken - og bagefter smide det ind i folien og "bage det videre", tror du ikke???


  • #6   7. maj 2008 Sagtens. Det er heller ikke altid jeg bruner dem først, men synes det bliver bedst hvis man gør.

    Nogle gange kommer jeg osse masser af krydderier i kødet, andre grønsager og måske en skive ost. De vækker altid vild begejstring i omgangskredsen når vi laver dem :O) Er super goe fordi de kan varieres så meget


  • #7   8. maj 2008 Nogle der har forsøgt at lave hamburgerryg på grillen - på den ene eller anden måde???
    og hvad med hakket svinekød???


Kommentér på:
gode ideer

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce