{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.250 visninger | Oprettet:

Mystikken på kirkegården - {{forumTopicSubject}}

For en 8 år siden var jeg ude at gå tur med min hund og da turen gik forbi en kirkegård, tog vi en spadseretur derinde.

Vi boede i Kbh K, hvor det ikke var/er unormalt at bruge f.eks Assistens kirkegård som "udflugtsmål" for gåturen. smiley

Efter meget kort tid derinde, kunne jeg mærke på min hund, at hun blev utryg og urolig - det var en dejlig sommerdag - ingen store "farlige" hunde i nærheden og nej, jeg tror ikke på spøgelser, men ud ud ud ville min hund.

Senere hen når turen gik omkring en kirkegård, reagerede hun på samme måde og jeg undgik herefter disse områder med hende.

En af vores bekendte har for nylig fået hund og han ringede i dag til os og fortalte om denne underlige oplevelse han havde haft på sin gåtur med sin hund.

5-7 minutter inde i gåturen på en kirkegård, blev hans hund også "skræmt", utryg & urolig - flexlinien var spændt til bristepunktet af hunden, der bare VILLE ud.

Nogen af jer der har haft ligende oplevelser? - og ifald ja, hvad er jeres bud?

Som sagt - tror ikke på spøgelser og slet ikke ved højlys dag:-) - kan det være nogle specielle kirkegårdsplanter, der udsender en duft som hundene ikke kan lide - f.eks Thuja???


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mystikken på kirkegården -
Kommentér på:
Mystikken på kirkegården -

Annonce