{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
263 visninger | Oprettet:

Hvalpeleg.. {{forumTopicSubject}}

Vi har jo lille Elvira på næsten 9 uger, og mine svigerforældre har en sheltie på præcis samme alder.
De har leget sammen 1 gang og der stoppede svigermor det, fordi hun mener Elvira er for vild.. Deres hund er meget sky og tilbageholdende, men hun blev alligevel ved med at løbe hen til Elvira. Jeg ved godt at Elvira er fysisk stærkere, men så længe den anden er interesseret, skal de så ikke bare ha lov til at prøve kræfter??

Hvad ville i gøre??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvalpeleg..
  • #1   25. jan 2009 Lade dem lege, ellers lære de jo aldrig at omgåes andre hunde

• #3   25. jan 2009 Tak.. Jeg mener præcis det samme.. Men nu er min bare blevet stemplet som en bølle, og deres kommer op i armene hele tiden...

• #6   25. jan 2009 man skal nu passe lidt på med bare at lade hvalpene lege, hvis den ene er meget fysisk stærkere end den anden. hvalpe vil gerne lege, men kender ikke altid selv deres styrke, de har jo været vant til at lege med kuldsøskende, der har samme styrke.

derudover er der stor forskel på hvordan forskellige hunderacer leger. nogle leger meget fysisk tumlelege, mens andre mere sådan løber ved siden af hinanden.

selvfølgelig skal din ikke stemples som en bølle, men jeg ville nok også stoppe legen inden den blev for vild

• #7   25. jan 2009 Nu ved jeg ikke hvor gammel Elvira er, men der er bare nogle racers legemønstre der passer dårligt sammen...

Min Karla er god til at lege med store hunde, men boksere og unge amstaff hvalpe gider hun ikke - hun bliver sur og pivet - fordi de bruger deres poter så meget... Jeg kender ingen voksne amstaffer, så jeg ved ikke om de beholder dette legemønster hele livet... Men de to hvalpe af racen vi kender er meget voldsomme med deres poter i leg... det gider min ikke....

Jeg ved ikke hvad hyrdernes yndlings-legemønster er... så jeg skal ikke kunne udtale mig om hvorvidt de to forskellige former for leg matcher dårligt...

• #8   25. jan 2009 jeg ville lade dem lege, selvfølgelig under opsyn.
    og så er det bare ikke smart at løfte den ene og pylre om den

Kommentér på:
Hvalpeleg..

Annonce