3.153 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 12 Svar

Hundetrimmer, Oster Golden Hundetrimmer, Oster Golden

Jeg har en Cocker spaniel som jeg overvejer selv at trimme.
Indtil nu har vi haft en hundefrisør til jobbet og hun er super dygtig, men det er i længden billigere selv at gøre arbejder...

Jeg har set lidt på en Oster Golden. Er der nogen som har erfaring med den trimmer eller kan anbefale et andet mærke?
Og hvilke størrelse skær skal man bruge til krop, ører osv?

Det skal lige siges at Bailey har en STOR pels.

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Bygge terrasse for spejderhytte 5.000 kr.
  • USM HALLER disassembly - today! 1.410 kr.
  • montering af sovesofa 800 kr.
  • Replacing smoke alarm battery 375 kr.
  • Sætte lampe op 500 kr.
  • TV mounting / hanging 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hundetrimmer, Oster Golden
  • #1   27. jan 2009 Oster golden skulle eftersigende vaere rigtig god, men har du kun en enkelt hund synes jeg slet ikke det kan betale sig.

Harald nyborg har en der hedder MOSER REX den koster 648.- og har klaret jobbet hos mig i over et aar og ud over min egen cocker som trimmes i hvert fald hver anden maaned trimmer jeg ogsaa for andre og ingen roblemer med den endnu, den har ogsaa klippet en sct bernard HELT ned smiley

Har faktisk set en eller andet cocker side som anbefalede den med mindre man havde mange hunde.

• #2   27. jan 2009 Det vil jeg lige se på så. Det er da billigere end Oster.
    Og du mener godt den kan klare en STOR pels? Bailey er ikke blevet klippet i snart 4 måneder, så du kan nok regne ud hvordan han ser ud efterhånden ;0)

Følger der flere skær med eller kan den bruges til både krop, øre og poter?

• #3   27. jan 2009 Det samme skaer bruges til det hele, jeg udstillingstrimmer med den..

Ja den kan sagtens klare en cocker pels, trimmede som sagt 65kg langhaaret sct bernard ned med den i sommer. saa meget pels kan din cocker da umuligt have smiley

• #4   27. jan 2009 Nej, ikke så meget pels som en sct bernard..... men meget kraftig.
    Hvor mange Watt har en Moser?

• #5   27. jan 2009 jeg ville købe osteren

du skal bruge en 10 eller 15 til ører og hvis du ønsker at klippe kroppen synes jeg en 5F gør det rigtig godt

held og lykke med det

• #6   27. jan 2009 men det kommer jo an på hvordan du vil ha den klippet

• #7   27. jan 2009 Line N

Det er lidt forskelligt hvordan vi har fået ham klippet. Nogle gange trimmet, andre gange helt i bund. Han elsket at skov, vand og jord og hader at så stille til at blive børstet - ikke en god kombination.
    Jeg for ikke altid taget kampen op med ham, så ind imellem har det været nødvendig at klippe i bund og så har han ro 2 måneder.

Tak for råd omkring skær.

• #8   27. jan 2009 Line:

Man bruger altsaa ikke den stoerrelse skaer til en cocker!

Hvis det er oester kan jeg ikke huske om det er 10 eller 40 men mener bestemt det er 10, og man skifter IKKE skaer efter hvor man klipper henne.

• #9   27. jan 2009 Der er delte meninger om de skær kan jeg se - det var ellers letter hvis i var enige :O)

• #10   27. jan 2009 Jeg trimmer cockere til udstilling og har vaeret paa en del cockertrimmekurser, og det er 10 eller 40 som sagt tror jeg det er 10 smiley

• #11   27. jan 2009 pu ha da

husk at give ham et bad og tørre ham inden så holder skærene meget længere

• #12   27. jan 2009 Jeg klipper min cocker selv og jeg har en oster og er meget glad for den,den er pengene værd,vil give Line ret jeg vasker også buster først så er det osse hurtige at klippe. smiley

Kommentér på:
Hundetrimmer, Oster Golden

Annonce