{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
588 visninger | Oprettet:

Respekt ! {{forumTopicSubject}}

Inden Riiini og Dian kom til huset, havde Enzo en taske - en hundetaske.
Jeg havde primært købt den til, hvis vi skulle til agility e.l. at han kunne sidde i den på jorden, så han ikke blev så kold i pauserne om vinteren. Agility blev det så aldrig til.

Nå, men den der taske har så bare stået i stuen på gulvet og Enzo fandt ud af, at den faktisk var ret dejlig at krølle sig sammen i og sove.

Da Riiini så kom til, forsøgte han jo om han kunne få lov at ligge i tasken også, men der fik han helt klar besked af Enzo - uden at være bidsk eller noget - at tasken var altså min (=Enzo's) og den holder du bare poterne fra. Riiini accepterede og har ikke ligget i den siden.

Dian forsøgte det samme da han kom i huset og han fik samme besked af Enzo, med måske lidt hjælp fra Riiini.

Inde i soveværelset har vi så 2 hundesenge, hvor Riiini og Dian krøller sig sammen i den ene og så troede vi Enzo ville ligge i den anden. Men nej, han ville hellere ligge omme bag døren på gulvet (vi har gulvtæppe på).
Vi synes dog alligevel at det var lidt synd og måske trods gulvtæppet hårdt at ligge der, så vi har i dag købt en hundetaske af samme type som den anden, som Enzo så kan have stående bag døren og sove i den om natten.

Vi satte den ind og kaldte på Enzo. Han var lidt langsom, så de andre kom først. Men hverken Riiini eller Dian forsøgte at kravle op i tasken - de stod pænt og snusede og undersøgte den. Da Enzo endelig kom ind i soveværelset møvede han sig forbi Riiini og lige op i tasken og begyndte at snuse over det hele og kradse lidt i bunden, snuse lidt mere. Det var hans seng !

Det kalder jeg dælme respekt fra de andre. De kendte deres plads og at tasken var Enzo's. De har deres egne senge og så kan de være der *GGGG*

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af Philips Hue Simirue panel på soveværelse (lampe) 590 kr.
  • Nedrivning 1.000 kr.
  • rengøring 100m2 900 kr.
  • Min ene stikkontakt virker ikke 600 kr.
  • Elektriker 1.200 kr.
  • Tilslutning af opvaskemaskine 510 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Respekt !
Kommentér på:
Respekt !

Annonce