486 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "Nu har pressen"
ENDELIG vågnede pressen!
http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-48297463:modehunde-smugles-ind-i-landet.html SÅ må vi bare håbe at det bliver råbt højt nok til at det gør en forskel! Er selv offer for en sådan omgang (elle...
http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-48297463:modehunde-smugles-ind-i-landet.html SÅ må vi bare håbe at det bliver råbt højt nok til at det gør en forskel! Er selv offer for en sådan omgang (elle...
Skrevet af: **Anne aka. Truntes Mor * - 17. feb 2012
pressen og muskel hunde
nu har jeg da selv fundet ud af hva det vil sige at en hund angriber min hund hoppede op af en mand der var ved at smide noget i vores skraldespand hoppe op = angribe så bliver angrebet a...
nu har jeg da selv fundet ud af hva det vil sige at en hund angriber min hund hoppede op af en mand der var ved at smide noget i vores skraldespand hoppe op = angribe så bliver angrebet a...
Skrevet af: Money 8) nu med OEB . - 16. jul 2008
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Rengøring 750 kr.
- Ophængning af 3 lamper 600 kr.
- Rengøring 450 kr.
- Elektriker 1.500 kr.
- Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.
okt 2007
Følger: 18 Følgere: 7 Hunde: 5 Emner: 138 Svar: 3.981
aug 2006
Følger: 37 Følgere: 68 Hunde: 4 Emner: 649 Svar: 46.983
Nu er der jo ikke nogen kildeangivelser så vi kan se, hvordan de har optalt de hunderacer og årsager til aflivninger - men det kommer for mig som en overraskelse, hvis der også aflives mange af de små modehunde. Jeg synes det ser ud til, at de i højere grad bliver omplaceret end aflivet.
feb 2006
Følger: 24 Følgere: 21 Hunde: 4 Emner: 237 Svar: 1.098
jeg har mine dyr fordi jeg elsker dem ikke fordi de er mode ikoner
ved godt jeg har en toy puddel men hun var for ventet dværg
og som sagt så er de her for at blive elsket ikke klædt ud
Nu har pressen fattet det ;)