{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
799 visninger | Oprettet:

Hjælp min hun vil ik gø eller kan ik {{forumTopicSubject}}

hey ja som overskriften siger min hun den har jeg aldrig hørt sige en lyd fra sig og den er snart 10 måneder... smiley Ville være meget rart den kunne sige et lille Vov når den ville ud eller der kom nogle Hvordan kan det ske den ik siger noget og kan jeg gører noget for det??? Hunden er en blanding mellem en schæfer og en amstaf....


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp min hun vil ik gø eller kan ik
  • #1   2. feb 2009 Hvad er det for en race du har ?

  • #2   2. feb 2009 læs indlægget det står der.. smiley

  • #3   2. feb 2009 Mosekonen - det står jo sådan set i oplægget ;o)))

    Julie - tro mig, det er ikke altid fedt at have en hund der kæfter op konstant. At din hund ikke gør, er ikke ensbetydende med at den ikke er vagtsom.... Den skilter bare ikke med det.


  • #4   2. feb 2009 smydi smiley kunne jeg godt forestille mig men kunne nu være meget rart den ville sige lidt smiley

  • #5   2. feb 2009 En schæferblanding, der ikke siger noget..

    Det var godt nok sært, der kan ikke være meget schæferblod i den hund :o))

    Jeg ville vente at se tiden lidt an - hunden er ung endnu og gør måske ikke SÅ meget væsen af sig. Når der kommer lidt hår på brystet kan det være, du får lov at høre lidt bjæf fra den.


  • #6   2. feb 2009 Vær du bare glad for den ikke kæfter op hele tiden,

  • #9   2. feb 2009 Jeg kan personligt godt lide en mellemting.

    Synes det er dejligt, at en hund siger vov, når der kommer nogen, men det er også dejligt, når den er i stand til at stoppe igen :o))

    En schæfer er et snakkehoved, så det er bestemt ikke noget, man behøver at fremelske så meget - den skal bare lige have selvtilliden, så skal det nok komme - som du også oplevede Rikke :o))

    Heldigvis er det lettere at leve med en hund, der aldrig gør end en, der gør hele tiden :o)


  • #10   2. feb 2009
    Rikke B: en brugt schæfer??? Min Bella gør alt for meget. (det kan hurtigt blive for meget, når man bor i rækkehus) Jeg kan godt forstå at du gerne vil høre et enkelt vov fra hende, men det kan altså også blive for meget


  • #11   2. feb 2009 Cezar er også sådan og der gik lang tid før vi hørte ham gø først gang men det kommer med tiden selvom Cezar stadig ikke gør så tit men det passe mig også fint smiley

  • #13   2. feb 2009 Lilly er amstaff, og hun gør ikke særlig meget..

    Men hvorfor SKAL den gø? personligt syntes jeg det er utroligt dejligt at have en hund der ikke gør særligt meget (hun giver meget sjællendt et "Buf" hvis det banker på døren uden hun opdagede nogen gik op af trappen) især når vi bor i lejlighed


  • #14   2. feb 2009 Puha... Ymer har kun gøet engang han blev ræd for sit eget spejlbillede nærmest i søvne.. Og så engang han drømte. Ellers er de eneste lyde grynt og snorken, desværre siger han heller ikke en lyd når han skal tisse.

    -Så hvis jeg var blind ville jeg altså ikke fatte når han skal ud, for han sidder bare på rumpen et par meter fra døren og kigger skiftevis i retning af døren og i retning af mig! Dér ville et lille bitte bjæf være rart...

    Men ja, har nu heller aldrig kendt en Schæfer der ikke havde lidt lyd på, bare engang imellem!


  • #15   2. feb 2009 Det er meget forskelligt hvordan og hvor meget hunde gør!

    Jeg har allernådigst hørt Gaia gø 5 gange..
    Hun har gøet en gang da hun følte sig truet af en masse rabalder udenfor, og så kan hun komme med et bjæf hvis hun er virkelig frustreret over at hun ikke må lege med en anden hund!.. Så hun gør sjældent (heldigvis) og hun er 8 mdr..


Kommentér på:
Hjælp min hun vil ik gø eller kan ik

Annonce