{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.058 visninger | Oprettet:

Så træt af genboen. {{forumTopicSubject}}

Vi er små 30 husejere/grundejere som er så træt af en genbo, som ikke kan finde ud af hvordan man opfører sig.

Hver dag går genboen med sin hund, op til flere gange, og lader hunden besørge i div. forhaver og indkørsler, uden at samle op.

Vedkommende er blevet taget flere gange i denne ugerning, og hver gang der er blevet sagt noget til denne, så har man fået et beskidt svar, og har pusset sin hund på de mennesker der har sagt ham imod.

Og ikke nok med det, nu har hunden gøet og skabt sig, hver gang man er gået forbi, og man tænker, hvornår bryder den ud af haven, den går i.

I stedet for at stoppe hunden med den adfærd som hunden har, opfordre man hunden til at blive ved, med at fare ud og løbe langs med hegnet og gø af alt og alle.
For 3 uger siden, startet vi så en underskrift på at hunden skal væk, da den er til stor gene for os andre, nu bor vedkommende i et boligselskab, hvor vi har afleveret et klagebrev samt underskrifter.

I mandags fik vi så besked på at vedkomme er blevet opsagt, hvis man ikke skiller sig af med hunden, det har vedkommende 14 dage til.

Så nu glæder vi os, flytter vedkommende eller er det bare hunden, det ved vi ikke endnu. Men vi håber at vedkommende flytter, og ikke bare hunden. Man kan jo alidt håbe.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Så træt af genboen.
  • #1   6. feb 2009 Tina *TullsTown *
    Ja det håber vi da på, at han flytter.

    Men vi har fået lovning på fra boligselskabet, at vedkommende ikke for en ny tilladelse til at holde hund, så frem man væger at blive boende

    Så det er jo en god ting i sig selv.

    Men det er rigtigt at man nok skal passe lidt på, man ved jo ikke hvad man så finder på.


  • #2   6. feb 2009 godt være jeg spørger dumt her, men hvis hundeejeren ikke havde boet i et boligselskab, hvor ville I så evt have klaget ? spørger fordi en husejer har en stor hund, der som den du beskriver, farer frem og tilbage når man går forbi og jeg er meget utryg ved den, da den flere gange er hoppet over hegnet og angrebet hunde (ikke mine, de skal nok sige fra) men personligt bryder jeg mig ikke om al den gøen og løben frem og tilbage ............. så hvor skal man henvende sig? eller er det kun folk der bor til leje man kan få væk ?

  • #3   6. feb 2009 Pia P :

    Selv på villaveje ol, er der en bestyrelse i beboerforeningen. Hvis du selv bor på en af vejene der hører til de selv ejet huse, er du også med i foreningen. Her kan du klage over hunden, men du kan ikke få boligejeren smidt ud, og skal man have hunden væk, skal det gøres via politiet. Men der skal meget mere end blot det at den løber langs hækken til, at politiet tager fat. Der skal beviser på at den har overfaldet andre hunde til.


  • #4   6. feb 2009 Hvis hunden er til ulempe og gene, så kan man melde vedkommen hundenejer til politiet,

    Og ved gentagende gange kan politiet sørge for at hunden bliver fjernet.


  • #6   6. feb 2009 First/U.Power*Mikei med DKK Stambog *

    Når vedkommen bor i et boligselskab, så kan man sagens blive sagt op. vedkommende er ikke husejer.


  • #8   6. feb 2009
    First/U.Power*Mikei med DKK Stambog * det er for besværligt at melde en hunde ejer til politiet - så hellere til en boligforening hvor der er strammere regler end for husejere - helt ærligt jeg er bare en lille smule forarget for der er ikke at læse at hunden rent faktisk har bidt eller overfaldet nogen - ? I er bare bange for hunden .................. jamen fint at I rotter Jer sammen og sørger for han mister både hjem og hund - bare I får fred - sådan forstår jeg dit indlæg


  • #10   6. feb 2009 jeg synes det er så tarvelig en måde at gøre tingene på - som at skyde gråspurve med kanonkugler ....

  • #11   8. feb 2009 Nej hunden har ikke bidt nogen endnu. og det er jo meget heldigt for hundeejeren.

    Men nu venter vi bare på om hunden kommer væk eller om han selv flytter..

    Vi håber da på det sidste, for vi er bare temmelig træt af hele hans opførelse..


Kommentér på:
Så træt af genboen.

Annonce