{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
714 visninger | Oprettet:

Så træt... {{forumTopicSubject}}

Jeg er så træt af uansvarlige hundeejere her i vores område. Jeg er sikkert ved at være hadet her i området, fordi jeg ikke vil finde mig i at det skal gå ud over mig og min hund, at folk ikke har styr på deres hund. Her anden anden dag var jeg ude og gå med Bianca. Der kommer en dame gående mod os med en hund. Jeg gør snoren kortere og trækker Bianca ind til mig, og går så langt ind til den ene side af fortorvet som jeg kan, så vi kan passere dem. Men damen går også længere ind og hun holder ikke hunden tæt til sig. Jeg forsøger så at gå den anden vej uden om, men damen går lige mod os, så hundene ikke kan undgå at mødes. Jeg synes det var noget mærkeligt nået. Hvis man vil havde hundene skal hilse, så kan man da spørger. Nåh, men det viser sig at Bianca ikke bryder sig så meget om den og jeg får endelig slæbt hende videre. Så igår da vi var ude og gå ser jeg dem igen. Jeg var på vej hjem, da Bianca haltede en smule og jeg synes ikke at de skulle hilse, da jeg ikke havde lyst til at friste skæbnen. Men lige så snart damen så os gik hun direkte mod os. Jeg forsøger at slæbe Bianca videre, men hun har en tendens til at lægge sig på jorden når vi møder andre hunde, så det havde hun allerede gjordt. Jeg siger så til damen at de ikke skal hilse idag. Damen tager det vildt personligt og da de går videre råber hun op om hvor fed min hund er. Og det er selvom jeg fortalte hende sidst at vi næsten lige havde overtaget hende og at hun er på slankekur. Hun sagde også andre grimme ting, men det behøver jeg ikke at skrive her. Men hvad tænker folk egentlig på???!!! Jeg ville aldrig selv bare gå hen til en fremmed hund med Bianca, uden jeg vidste at den anden ejer synes det det var okay!.. HVordan havde i reageret hvis det var jer??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Så træt...
  • #1   24. sep 2009 Jeg sidder og bliver helt rasende på dine vegne... Hvorfor skal hun blive personlig og fornærme din hund???

    Er ked af at sige det, men mit temperament (staves?) havde ik kunne holde til det og jeg havde nok ik kunne holde min mund. Det bringer mig sikkert ned til hendes niveau, men sådan er det!

    Hun må da acceptere det du siger og så lukke r.... efterfølgende!!! IHHHH!!! smiley


  • #2   24. sep 2009 Jeg ville have sagt til hende, da hendes hund er HELT henne ved min, at min hund lider af en MEGET smitsom sygdom, så det ville nok være klogt af hende at holde sin hund væk!!!!!

  • #3   24. sep 2009 Hvor jeg giver dig ret. Hundehoveder.

  • #5   24. sep 2009 Sikke en god idé:) Fra nu af har min hund en meget smitsom farlig sygdom... hehe...
    Jamen det er helt vildt hvor hensynsløse folk er. Man skulle da tro at hundejere imellem kunne vise hinanden lidt respekt..
    Vi har kun boet i området i 2 mdr. ca, og Bianca er blevet overfaldet 2 gange og jeg er selv blevet verbalt overfaldet et par gange også fordi jeg ber folk om at kalde deres løse hunde til sig. Jeg går ikke ind for at man bruger sin hund som potensforlænge eller til at skræmme, men jeg kan ikke lade være med at tænke på om min næste hund skal være en der ser lidt farlig ud, så folk måske ville tænke sig om en ekstra gang inden de lader deres hunde løbe løs rundt, selvom de ikke har styr på dem.


  • #7   24. sep 2009 Charlotte M: Nej det hjælper jo nok ikke noget og jeg ville aldrig købe en hund på det grundlag, men man kan ikke lade være med at tænke på hvad der måske kan få de idioter til at tænke sig om en ekstra gang.

Kommentér på:
Så træt...

Annonce