{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
691 visninger | Oprettet:

Bliver altså lige nødt til at prale! {{forumTopicSubject}}

Jeg har lige hygge trænet lidt med Sitta herhjemme, og tænkte at i dag skulle vi da lige prøve noget nyt.

Så besluttede mig for at lære hende at sætte sig på kommando og blive der mens jeg hele tiden gik videre (giver det overhovedet mening? *G*) og hun fangede meningen med det med det samme.

Prøvede så at dække hende af mens jeg stadig var i bevægelse og den fangede hun også hurtigt. Det skal lige siges at hun først lige har lært at dæk betyder at hun skal blive liggende til jeg giver den næste kommando for ca en uge siden.

Er bare så stolt af min pige lige nu, og tillader mig også at klappe mig selv lidt på skulderen. Hverken Sitta eller jeg har nogensinde gået til nogen form for hundetræning, så alt det hun kan har jeg lært mig selv og hende :O)

Ved godt at det ikke lyder af meget, men ihhhh hvor er det altså bare et stort skridt for os, så skulle bare lige ud med det *G*

(håber at min rablen gav lidt mening *GG*)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bliver altså lige nødt til at prale!
  • #1   7. feb 2009 Hun er da dygtig :o)....det er super, at hun lære så hurtigt....det må være fordi hun syntes det er sjovt.
    Lige den med at blive liggende har emma altid været god til.........men at komme når man så kalder gider hun ikke....hun vil hellere blive liggende :o)

• #2   7. feb 2009 Super flot, kan hun ikke give min Fluffy et kursus, for hun er helt sikker på at hvis jeg bevæger mig væk fra hende må det betyde hun skal med mig... Og vi har snart trænet det i 4 år hmm der var ingen der sagde min hund var hurtig *LOL*

Kommentér på:
Bliver altså lige nødt til at prale!

Annonce