{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
646 visninger | Oprettet:

bliver altså nødt til at prale... {{forumTopicSubject}}

Første mange tak for at I stemte min lille Falcon ind smiley
Nu har han så været hjemme i ca. 6 timer og der har ikke været et eneste uheld indenfor... endnu smiley men vi har også rendt meget ud og ind af døren smiley

To gange har han selv gået til døren med et piv smiley

Jeg har jo også to katte og de var noget skæbtiske da vi kom hjem, men nu er han stille og roligt ved at forstå han ikke skal løbe efter dem, nok også lidt træthed der melder sig, han har ikke sovet så meget alt er jo sååå spændende smiley

Bare lige en glad hvalpe ejere

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  bliver altså nødt til at prale...
  • #1   22. nov 2010 GG smiley
    Pas på at glæde dig for tidligt. Der gik tre dage med Quality inden første uheld - men derefter fortsatte de bare virkelig længe

• #2   22. nov 2010 He he ja ved det, lige pludselig er man bare for langsom til at komme ud af døren, griner

• #3   22. nov 2010 Ja, og man ærgrer sig gul og blå smiley
    Men tillykke med ham, han ser rigtig fin ud

• #4   22. nov 2010 Hehe ja, men man kan jo kun takker sig selv.

Mange tak...han er også bare skøn smiley

• #5   22. nov 2010 STORT tillykke med lillevappen, Vibeke - og velkommen i klubben *GG*

• #6   23. nov 2010 He he ja så er det ført uheld sket...det var bare såååå sjovt at gå rundt om bordet med den ene kat også skulle man altså lige pludselig tisse smiley

Men ellers har jeg være forskånet, han er meget dygtig til at rende ud til døren når jeg tager min jakke og iger skal vi ud og tisse smiley

I nat var han ikke helt nem, men det var mere fordi han ikke kunne finde ro fordi han havde det varmt, men så har vi taget et par skrabber her i dag smiley

Falcon skriver:
    Mor siger jeg er lidt dygtig til ikke at løbe efter kattene, men det er altså bare så sjovt, men mor siger hele tiden nej og holder en arm foran mig....også lægger jeg mig bare ned og ser rigtig trist efter kattene som er så frække bare at side og vaske sig.... vuf..

Kommentér på:
bliver altså nødt til at prale...

Annonce