646 visninger
|
Oprettet:
bliver altså nødt til at prale... {{forumTopicSubject}}
Første mange tak for at I stemte min lille Falcon ind
Nu har han så været hjemme i ca. 6 timer og der har ikke været et eneste uheld indenfor... endnu
men vi har også rendt meget ud og ind af døren
To gange har han selv gået til døren med et piv
Jeg har jo også to katte og de var noget skæbtiske da vi kom hjem, men nu er han stille og roligt ved at forstå han ikke skal løbe efter dem, nok også lidt træthed der melder sig, han har ikke sovet så meget alt er jo sååå spændende
Bare lige en glad hvalpe ejere
maj 2005
Følger: 75 Følgere: 65 Hunde: 2 Emner: 596 Svar: 8.392
Pas på at glæde dig for tidligt. Der gik tre dage med Quality inden første uheld - men derefter fortsatte de bare virkelig længe
sep 2008
Følger: 14 Følgere: 13 Hunde: 3 Emner: 81 Svar: 1.166
maj 2005
Følger: 75 Følgere: 65 Hunde: 2 Emner: 596 Svar: 8.392
Men tillykke med ham, han ser rigtig fin ud
sep 2008
Mange tak...han er også bare skøn
aug 2006
Følger: 37 Følgere: 68 Hunde: 4 Emner: 649 Svar: 46.983
sep 2008
Men ellers har jeg være forskånet, han er meget dygtig til at rende ud til døren når jeg tager min jakke og iger skal vi ud og tisse
I nat var han ikke helt nem, men det var mere fordi han ikke kunne finde ro fordi han havde det varmt, men så har vi taget et par skrabber her i dag
Falcon skriver:
Mor siger jeg er lidt dygtig til ikke at løbe efter kattene, men det er altså bare så sjovt, men mor siger hele tiden nej og holder en arm foran mig....også lægger jeg mig bare ned og ser rigtig trist efter kattene som er så frække bare at side og vaske sig.... vuf..
bliver altså nødt til at prale...