4.231 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

estella d
estella d
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 5

beagle/ han el tæve / kennel beagle/ han el tæve / kennel

Da vi kigger på beagle, ville det være dejligt hvis nogen kunne anbefale nogle gode kenneler på sjælland.

Vi skal bruge den som familiehund. Så vi går ikke så meget op i om den kan udstilles, men mere at den er sund og rask, godt temperement og er blevet præget fra starten.

Dernæst hvis nogen kunne komme med fordele/ ulemper ang han el tæve?
jeg vil jo mene at hannen vil være svære i denne race end hunnen, da de er så instinkt præget og selvstændige..

Politi stopper motorcyklist med hund spændt fast på brystet
00:00
/
00:33
LIVE

NOW PLAYING

Belugahval forskrækker lille dreng

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• køleskab bipper 1.000 kr.
  • Slutrengøring 1.000 kr.
  • IKEA malm seng samles 650 kr.
  • Hjælp til el 205 kr.
  • Tilslutning og opsætning af lamper + reparation af afbryder (kan ikke tænde og slukke lamper) 1.000 kr.
  • Græsslånning 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  beagle/ han el tæve / kennel
  • #2   8. feb 2009 JEG syntes landets bedste kennel ligger på sjælland (jeg har desværre ikke selv beagle derfra, men skal jeg på et tidspunkt have en, bliver det derfra)...

Ulradi----> http://www.ulradi-beagles.dk/

Gammel hjemmeside, men med billeder-----> (link fjernet)

• #3   8. feb 2009 Ved dog ikke om de har hvalpe nu!

• #4   8. feb 2009 Kira
    Er det Kennel Hamann du tænker på?

• estella d
    estella d Tilmeldt:
    feb 2009

#7   8. feb 2009 Tusind tak for svarene..
    dvs at i ikke mener en hanhund er mere egenrådig? og sværre at opdrage
    Er der nogen som kender kennel Beaglador??

• #8   8. feb 2009 CHINE>>> de ligger da vist ikke på sjælland... som der bliver spurgt efter??!

• #9   8. feb 2009 Estella>> kig evt på Julie (som lige har skrevet i forumet) hendes Figo er fra Ulradi... Er han ikke bare KÆMPE flot?!

• #10   8. feb 2009 Estella>>> hvis du er i tvivl om en han eller tæve... Så prøv da at kontakte en dygtig opdrætter og snak med ham/hende...
    Man skal ikke være "hård" ved en beagle (det kan de slet ikke tåle), men man skal være konsekvent, og det gælder både tæver og han hunde... Men man får altså også verdens bedste hund så..
    Og medmindre at vores Sofus er et enestående tilfælde, så gælder den der med at de bliver "voksne" som ca 2 årig altså ikke.. Han er godt 3½ og er først inden for de sidste par måender blevet mere voksen..og møder han han hvalp er han hvalp igen..hi hi... men skøn det er han... også lige en advarsel (uanset hvad folk siger deres beagler kan og ikke kan) så køb ikke en beagle hvis du regner med den skal kunne gå uden snor.... nogle kan måske, men nogle kan altså bare ikke..uanset mængde af træning i den retning...

• estella d
    estella d Tilmeldt:
    feb 2009

#11   8. feb 2009 Ja jeg vil jo gerne sikre mig bedst muligt og kan forstå at man skal tjekke om de er medlem ved DKK, hvad gør forskellen??

Min umiddelbare tanke er at fra kenneler er de mere avlet end hvis man er heldig og finde en familie som har fået hvalp på deres tæve??

Her er jeg godt klar over at der er ugler i mosen hos nogen mennesker, men det er der vel også i kenneler??
    Ja , jeg spørger bare, da jeg aldrig før har købt hos kennel, men privat.
    Nogle siger at dyrene kan være renavlet og have tendens til sygdomme og mere hidsige? er det en skrøne??

• #12   8. feb 2009 Julie>>> Du ved jo jeg er forelsker i magnus (Figo's far)... Og Ulla er en MEGET dygtig og erfaren opdrætter...Derfor anbefaler jeg gerne hende...

• estella d
    estella d Tilmeldt:
    feb 2009

#14   8. feb 2009 hej julie.
    Der er vel 2 slags kenneler.

Dem som opdrætter/ sælger og har et par kuld om året, stueopdæt( mere for deres egen fornøjelse, end for pengene)

Og dem som avler mange kuld om året, og lever af det. Og ikke har dem inde i stuen
    Man kan jo ikke skære alle over en kam , men håber i ved hvad jeg mener??

hvor har du købt lækkerbidsken henne??

• #15   9. feb 2009 Hvad mener du med "mere avlet"?

Uanset hvad så vil jeg mene at det bedste vil være at finde en god DKK-opdrætter og dem må der bestemt være nogle stykker af.

Kommentér på:
beagle/ han el tæve / kennel

Annonce