Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hækkeklip + køre afklip på lossepladsen 2.000 kr.
  • Fjernelse af ukrudt på fortov 700 kr.
  • install a few ikea items 550 kr.
  • Fjerneukrudt/ stort bed. 2.000 kr.
  • Toilet der løbet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  kurv eller tæppe
  • #1   13. feb 2009 Godt spørgsmål. Nogle hunde elsker deres kurv ander gider den ikke. Men køber i kurv så køb en der er stor nok til og ligge udstrakt. Ellers ville jeg købe en at de madrasser man kan få i dyrehandlen den er vores meget glad for.

• #2   13. feb 2009 Peter... Kan du ikke oprette den så vi kan se billeder... Nå tæppe eller kurv...Jeg har en gl. sofa til mine... en kurv...som de næsten har bidt ned til bunden og så tæpper.....
    Tror de er lige glad for alle dele....Ligger helst om sommeren på det bare gulv.....Nu i kulden...så deles de om sofaen....

• #3   13. feb 2009 Vi har en kurv med tæpper :o) eller rettere flere kurve... Da Sumo var hvalp havde vi købt noget der reelt var en kattehule - han elskede den - det ku han ligge trygt og godt :o)

• #4   13. feb 2009 snow jo, jeg er ved at gøre det nu

• #5   13. feb 2009 Til vorees to schæferhunde, har vi en stor ( blød, skumgummie ) kurv med tæppe i og en sækkepude ( stor ). De er glade for begge dele.
    Dengang vi købte kurven, havde vi kn Anubis. Idet vi kom ind ad døren med kurven og satte den på gulvet, lagde Anubis sig op i den med det samme. Han fyldte ikke særlig meget i den, dengang, men det er han jo kommet til senere.
    Tror at hunde godt kan li der er noget omkring dem.
    Ville købe en kurv, hvis jeg var jer.

• #6   13. feb 2009 Som lille hvalp er en papkasse nok *S* Den vil alligevel blive tygget i stykker:-)

• #7   13. feb 2009 vi har en papkasse (fik den med fra tidligere 'ejer') to madrasser og en kurv af stof, fra ikea! Hun er nu også glad for en lille gulvmåtte eller baregulvtæppet!

• #8   13. feb 2009 kurv.. helst en model, der er løftet en smule fra jorden.. Det hjælper med til at gøre at hunden ikke får gigt når den bliver ældre,,,,

• #9   14. feb 2009 Af erfaring vil jeg sige at hvis hunden skal ligge på gulvet i soveværelset i en kurv, så køb ikke en kurv af hård plastik, og hvis i gør, så kom godt med tæpper i, for de små poter og negle skraber på plastiken og det LARMER når man prøver at sove:-)

• #10   14. feb 2009 vores har kurve af stof og en sække pude. da vi lige har købt dem gad den ikke ligge i dem, men så lå vi lige et tæppe op i dem og så er den blevet rigtig glad for dem. og den første tænkte vi at den var nok lige lille nok da vi kom hjem med den men det er næsten den at den er mest glad for, så ligger den helt krøllet sammen smiley

Kommentér på:
kurv eller tæppe

Annonce