774 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

Kurv eller tæppe til en gnaver Kurv eller tæppe til en gnaver

Vi har desværre en hund der rigtig godt kan lide at tygge, gnave og flænse, særligt i hans liggeunderlag. Det betyder at han snart er ved at løbe tør for ting at ligge på og jeg søger derfor noget som er okay rart at ligge på, som er utrolig kedeligt at æde og som ikke er alt for grimt eller underligt (ingen krummelurer og minimøbler).
Det skal passe i størrelse til en lab-blanding.
Har i nogle forslag?

Han får self ikke lov til at gnave i alt, men hvis man kigger væk sker det ind imellem alligevel og de lækre bløde kurve vi havde gennehuller han på et uopmærksomt sekund.

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Inspicering af opgave 205 kr.
  • Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Afbryde gulv varme i el tavle 1.000 kr.
  • Afmontering af defekt opvaskemaskine og montering af ny brugt 1.000 kr.
  • Rengøring af tomt hus 1.700 kr.
  • Lapning af dæk 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kurv eller tæppe til en gnaver
  • #1   9. apr 2016 Hvad med at købe en plastik kurv, den er svær at bide i stykker og så læg et billigt tæppe i der kan udskiftes hen ad vejen.
    Jeg har kun plastik kurve til mine hunde, de er mest hygiejnisle og meget nemme at rengøre, og så kan man lægge flotte tæpper i for at pifte op, hvis man går meget op i, hvordan det skal se ud ..... men altså også nemt og rimeligt billigt også i jeres tilfælde.

• #2   9. apr 2016 En plastic kurv, og så en god blød pude i, og en sommerdyne hen over det hele, så ser du ikke sengen.
    Jysk har ofte de her sommerdyner til 50-60 kr, eller i genbrug?

• #3   9. apr 2016 Som Kennelmor skriver: Hård plastickurv (hvis han overhovedet skal have en kurv - min har ikke, for hun har aldrig gidet at bruge den) og så ellers billige tæpper.

Eller en høkasse smiley :D smiley

• #5   9. apr 2016 Vi køber dyner og betræk i genbrug smiley Det er billigt og meget blødt.

• #6   9. apr 2016 En dyne holder ca en dag her, så ud over at det er dyrt er det også lidt træls med alt det dynefyld i hele huset.
    Problemet med sådan noget som spejdertæpper eller lign. er, at jeg også har en whippet, som ikke nedværdiger sig til at ligge på den slags, hun er til edderdunsdyner og silke.
    Overvejer at prøve noget af det der er betrukket med nylon, ala Fatboy eller de der tynde madrasser.

• #8   9. apr 2016 Tja, altså vi arbejder med gnaveriet og det bliver bedre og bedre.
    Han er genbrugshund og han stresser uroligt let og har svært ved at falde ned igen. Det er mest når han er stresset gnaveriet sker. Han har masser af gnavevenlige alternativer, som han bruger mere og mere.
    Men bløde stofting man kan flænse ar bare det bedste, åbenbart.

• #9   9. apr 2016 Tænker også om han stadig gnavet selvom han har alverdens bamser og gnaveting?
    Hvad med en rigtig madras - vi har sådan en billig fold-sammen-madras (eller hvad kalder man dem?) med et gammelt lagen på. Godt nok bruger hun den desværre ikke så meget, men den er måske ikke så sjov at gnave i? smiley

• #10   9. apr 2016 Sorry, jeg skrev mit indlæg imens du svarede!

• #11   9. apr 2016 Han har også ædt en foldemadras smiley
    Bamser er gode, men bliver også hurtigt pelset. Bedste legetøj og afleder er pt et fleecetæppe, det kan ske at han bider i det istedet for hundesengen.
    Sjovt nok bider han ikke i sofapuder mm, så vovserne skal da bare have hver deres lænestol/sofa smiley

Kommentér på:
Kurv eller tæppe til en gnaver

Annonce