1.359 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 21 Svar

Red hund Red hund

I kan skrive under her hvis i ønsker at være med til at prøve at redde den stakkels hund.

http://www.petitionspot.com/petitions/redhund

Dette er hvad det drejer sig om og er fra tidligere tråd :
(link fjernet)

"Hvad sker der?

Jeg sidder her og græder indvendig…Hvad laver vi mennesker dog med vores dyr? Jeg er lamslået….

Det er ikke første gang jeg har fået sendt billeder og tekst – som gør mig ked – meget ked..

Jeg har lige lagt nogle billeder ind på Pippis profil – af en sag – som Alle Dyrs Ret har fået (anonymt)

Det drejer sig om en lille hund som er alene det meste af døgnet 24 timer..den besørger inde – kommer sjældent ud – lever af det skrald den kan finde osv.. I sig selv en total sørgelig historie..

Alle Dyrs Ret har så henvendt sig til landbetjenten i Varde området – hvor hunden ”bor” med sin ejer (som sjældent er hjemme ved den) Og ja- har faktisk hørt dette før på HG – når landbetjenten er medlem af Dyrenes Beskyttelse – og kender den person det drejer sig om – så er det ”aldrig så galt” – Så blæser man tingene op – og når man kan mærke hundes ribben – så kan det ikke være så galt..

Landbetjenten siger – at hvis man begynder at rode med ”sagen” – så blæser man bare til ilden..og der er jo ikke noget.. Han siger faktisk – at den lille hund er ”heldig” – for den har et større hundehus end andre hunde..som den kan besørge i..

Jeg brækker mig sgu snart over – hvordan politi og ”andre” ser på disse sager..

Denne lille hunds ejer – går tit kl 8 morgen – kommer hjem kl 24 – eller senere – bliver tit væk hele natten også –

Er DET Dyrevelfærd i Danmark..- jeg spørger bare?..

Jeg græder stadig over den lille vaps her…"

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samling af spisebord 1.350 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine 1.200 kr.
  • 2 lamper og 2 billeder 500 kr.
  • Tilslutning af komfur 350 kr.
  • Tage ned en lampe i taget 335 kr.
  • Havemand til ukrudsrydning i indkørsel 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Red hund
Kommentér på:
Red hund

Annonce