{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fugning 2.700 kr.
  • Reparation af el-kontakter 400 kr.
  • Ophængning 980 kr.
  • Rengøring af hele lejlighed 1.500 kr.
  • Oplukning af hængelås på skur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  menstruation ?
  • #1   17. feb 2009 det kaldes altså løbetid hos hunde;o)

hvornår de kommer i løb er meget forskelligt, men fra 6-12mdr ca.

• #2   17. feb 2009 hehe troede faktisk ikke at de havde det når de var i løbetid .. men der kan man bare se smiley

godt og lære noget nyt hver dag.

• #3   17. feb 2009 att Michelle *strid kælling* -nu med fanklub .

om man kaldedet løbetid eller det rød eller russe på besøg er da lige manget men når du evt skal svar nåde folk spør hvorfår så ikke svar orden vi skal da vær her alle sammel

• #4   17. feb 2009 Jeg svarer da pænt og ordentligt. Jeg informerer bare om at det hedder løbetid og ikke mens ved hunde -uha da, det var da lidt af et grimt svar det kan jeg godt se *suk*

Læg lige mærke til at modsat dig, så har jeg faktisk svaret på trådstarters spørgsmål

• #5   18. feb 2009 diana .... Jeg synes det er helt fint at der gøres opmærksom på at vores "røde periode" (= mens) ikke er det samme som hundens løbetid. Mennesker har nemlig ægløsning IMELLEM mens perioderne hvorimod hundens løbetid er lige omkring det tidspunkt, hvor de bløder.

Carina .... En tæve kommer som regel i sin første løbetid når hun er et sted mellem 6 og 10 mdr, men det kan sagtens komme endnu senere og enkelte gnge også før. Derefter vil de komme i løb ca hver 6-8 md, altså omkring 2 gange om året, og det er kun i den periode de er modtagelige for at blive parret.

Hvis hun ellers er frisk og derudover bare lidt "vildøv" og måske også lidt hævet i de nedre regioner er det sikre tegn på løbetid og ingen grund til dyrlæge. Bare hold hende langt væk fra hanhunde *S*

• #6   18. feb 2009 Det er da ikke ligemeget hvad man kalder det, det er jo ikke til at vide hvad folk snakker om hvis de ikke anvender den rette betegnelse...
    Og løbetid hedder det, og det burde man helst vide før man anskaffede sig en tæve....

• #7   18. feb 2009 bare et lille PS husk det er lige modsat med hunde og mennesker ! det er netop når hunden bløder den kan blive gravid!

• #8   18. feb 2009 hehe .. okay tak for svar allesammen smiley

in love with purebreds: jeg ved jo godt at en hun hund kommer i løbetid, så dum er jeg altså heller ikke. men vidste bare ikke om de havde det røde under deres løbetid.

ja ved godt jeg skal passe på de hanhunde smiley

Kommentér på:
menstruation ?

Annonce