898 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

bør man forevige... bør man forevige...

Hvad er egentlig grunden til at folk tager billeder af deres hund mens den skider.
Jeg forstår det simpelthen ikke - jeg vender selv ryggen til jeg syntes det er noget man skal have ro til.
Jeg ville ikke bryde mig om at få et kamera i snotten mens jeg sad og trykkede...

men oplys mig gerne hvad der er så fantastisk ved det

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Inspicering af opgave 205 kr.
  • Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Afbryde gulv varme i el tavle 1.000 kr.
  • Afmontering af defekt opvaskemaskine og montering af ny brugt 1.000 kr.
  • Rengøring af tomt hus 1.700 kr.
  • Lapning af dæk 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  bør man forevige...
  • #1   23. feb 2009 tror bare det er fordi det ser sjovt ud?

• #2   23. feb 2009 jeg har det som dig Heidi, synes det er tarveligt. og hunden bliver faktisk lidt flove hvis man kikker på dem imens

• #4   23. feb 2009 min mor han en bekendt som har en kæmpe grim blandings hund der hedder ruth som vi har passet nogle gange.. hun er skide sød -- men hun nægter at skide hvis man kigger på hende.. det komiske er så at min mor den første gang hun skulle passe ruth ikke viste dette -- så hun holdt jo skarpt øje med ruth hver gang de var ude og lufte..

*gg* ruth fes så vederstykkeligt da der var gået et par dage og min mor blev mere og mere bekymret og gloede endnu mere så snart ruth gjorde anstand til at sætte sig.. resultat.. en kæmpe dej på stuegulvet en nat hvor hun havde fred.. og forstoppelse..

• #5   23. feb 2009 Donna hundemutter: haha.
    Min tantes gamle hund prøvede altid at gemte sig i hækken når han sku lave stort. Så det eneste man ku se af ham var numsen. Han troede jo vi ikke ku se ham fordi han selv stod med hovedet inde i hækken. Det så sku sjovt ud

• #7   23. feb 2009 Nete: haha

• #8   23. feb 2009 når mine hunde skal skikde, skal jeg stoppe op, selvom de løber løs, jeg skal ikek kigge på dem, men stå stille, går jeg bare vider, får de ikke skidt færdig, da de bliver for ivrige...
    eller hmm kan godt kigge på emma når hun gør det, men ikke bella... hvorfor ved jeg da ikke, og er i bund og grund også ligeglad, gider da ikke se på dem når de skider.....
    eller tage billeder, syntes det er klamt......

• #9   23. feb 2009 hihi Nete... den var sgu go

• #11   23. feb 2009 jeg har altså heller aldrig fattet hvorfor der er så mange der sætter billeder af at hunden skider, hvor fedt er det at se på, der er også mange der gør det når de sætter hvalpe til salg

• #12   23. feb 2009 Måske det er det eneste tidspunkt hvor dyret står stille? smiley

Ej har aldrig taget et billede af min hund, mens den sked :b

• #13   23. feb 2009 Har faktisk aldrig set nogle billeder herinde af en skidende hund:-) Trøffel vil helst sidde med hovedet i en hæk eller gå helt afsides når hun skal skide. Når hun skal tisse er det der i mod noget der skal ske nu og her, og hun stopper gerne op og tisser når hun er lige foran mig så jeg er ved at vælte over hende og glide i tisset:-)

¨Synes nu stadig det ser skide sjovt ud når mine forældres hund krummer ryg. Han er så tynd og "bøjelig", og han ligner en lille sammenrullet bold når han skider.... Jeg har ingen trang til at forevige øjeblikket, men synes nu stadig han ser sjov, grim, underlig og bedårende ud når han skider:-)

Kommentér på:
bør man forevige...

Annonce