{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
979 visninger | Oprettet:

Juhuu! Har fået 93 % lov til en hund! {{forumTopicSubject}}

Juhuuu og hurraaa:-D
Er bare så glad lige nu!
Igår oprettede jeg jo en tråd om hvordan man sku overtale sin mor for at få en hund. Jeg vil lige sige tusind tak for alle de gode tips I er kommet med, men jeg har faktisk ikke haft brug for dem! Fantastisk!
Her for en time siden tog jeg lige en snak med min mor.. Vi snakkede om det med hund og så spurgte jeg: "Mor, hvis du så får en kæreste, ikke? Kan vi så ikke helt seriøst overveje at få en hund? Så skal jeg nok skrue lidt ned for mit plageri, og istedet vente på at du en dag finder den rette kæreste.." Og så svarede hun helt forundret: "Jo, da! Selvfølgelig skal vi da det! Jeg er da næsten sikker på vi godt kan få lokket ham til at få en hund.. Så det skal da ikke være et problem. Altså hvis vi flytter sammen. Så får vi jo helt sikkert også noget mere plads!"
Ej, jeg synes det er fantastisk!
Græder næsten af glæde. Hehe..
Så må jeg bare vente og vente.. Men det er lidt noget andet, når jeg nu ved at der er lys forude, og at jeg en dag sidder med en hund i favnen og giver den et kys i panden:-D
- Trængte bare lige til at komme ud med det.. Er SÅ glad og overvældet..
Haha, opretter en tråd igen, når det sådan bliver rigtig aktuelt med den lille vovse.. Men der kan jo godt gå lang tid... Suk:-) Men jeg venter gerne...


Kommentarer på:  Juhuu! Har fået 93 % lov til en hund!
Kommentér på:
Juhuu! Har fået 93 % lov til en hund!

Annonce