Gider ikk spise {{forumTopicSubject}}
Ja jeg oprettede et indlæg for ca 14 dagde siden om hvad i gad jeres hunde at spise, min hund cosmo havde tørfoder stående hele dagen og så fik han kylling og ris hver aften, men han spiste ikke noget af tørkosten, så nu har jeg prøvet kun at give ham tørkost morgen og aften, mom morgenen spiser han intet og om aftenen spiser han måske 20 "piller" og det er altså bare ikke nok, da han ligger tynde side i forvejen, Jeg har prøvet at putte lidt lakseolie på, uden resultat, jeg har prøvet at putte lidt tun i, men så spiser han kun tunen og intet tørkost. Jeg har også prøet at skifte foder, og han fejler intet. Håber at nogen har prøvet det samme og kan hjælpe, jeg ønsker bare at se min hund spise og den syntes om maden!
jun 2008
Følger: 10 Følgere: 9 Hunde: 3 Emner: 56 Svar: 3.207
aug 2007
Følger: 10 Følgere: 9 Hunde: 1 Emner: 78 Svar: 156
mar 2008
Følger: 40 Følgere: 38 Hunde: 4 Emner: 144 Svar: 783
Og så ikke noget andet.. Kun tilbyde ham én gang om dagen, spiser han det ikke indenfor 15 min fx, så fjern det og dagen efter, samme tid, tager du det frem igen og tilbyder ham.
Jeg kunne ærligtalt ikke forstille mig, at han ikke ville spise mere, men et par dage skal der nok gå...
Men husk ikke, at tilbyde ham andet end det...
aug 2007
Følger: 10 Følgere: 9 Hunde: 1 Emner: 78 Svar: 156
dec 2008
Følger: 10 Følgere: 9 Hunde: 1 Emner: 8 Svar: 107
Gider ikk spise