{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
819 visninger | Oprettet:

Sjov oplevelse {{forumTopicSubject}}

Fredag og Lørdag var vi hjemme hos sviger mekanikken, begge vores "hjemme boene" hunde var med - (Grunden til " Freja = Cairn terrier bor fast hos min den gamle)

Men Tumle og Mulle var med, de tonsede løs i haven som altid men Mulle præsterede og få "Svømmehale" eller jeg vil kalde det lovre hale, da hun Lørdag slet ikke ville løfte halden den hang bare, og når man rørte hale roden pev hun.

Jeg kendte dog ikke navnet før Lørdag aften da vi kom hejm og jeg søgte lidt på nettet, hvor der står man giver den smertestillende, og der er jeg af den skole du giver ikke smertestillende for så lidt, hunden skal nok komme sig, lige som vi selv kommer os ved smerter.

Men det var så sjovt at se hende for hun vilde så gerne lovre, og vise hun var glad men kun spidsen af halen gik på hende.

Idag Søndag aften er halen kommet i brug igen selv om jeg ikke er helt enig med hende i hun skal bruge den så meget griner.

Nåååår ja vi fixede min gamles bil da svigerfar er mekaniker, og Mulle skulle helt ind under bilen der var sat op på stolper for at følge med i hvad faaan ham svigerfar lavede under bilen, hun var så kær griner


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sjov oplevelse
Kommentér på:
Sjov oplevelse

Annonce