{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
752 visninger | Oprettet:

sjov oplevelse {{forumTopicSubject}}

stod idag ude på græs området udenfor min lejlighed og kastede bold til Timon sammen med min datter og trænede ham i at ligge den forskellige steder og ta den igen osv. Timon er en meget lille hund men ka løbe utrolig stærkt og skifter retning rigtig hurtigt, så ka da godt se at det ka være sjovt at se på for andre.
men først stopper der en bil og familien stiger ud og kigger.. Timon blir en smule distraheret fordi der er en mand med (Timon ka ikk li mænd) men ikk så han mister koncentrationen helt..
da de så er kørt igen og jeg har trænet ham lidt mere og min datter har fået lov os at kaste bolden, er det bare gået over i leg hvor han bare ska løbe efter bolden.. så kommer der 2 mænd og begynder at ta billeder af ham mens han løber.. der ka Timon alligevel ikk styre sig og render hen og gøer.. heldigvis er han nogenlunde hurtigt tilbage hos mig og ude og løbe efter bold igen. og de der mænd blir ved med at ta billeder af ham..

har da aldrig prøvet at folk stiger ud af biler osv for at kigge på min lille hund.. hehe

andre der os oplever sådan noget?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  sjov oplevelse
  • #2   6. mar 2011 ja meget mærkeligt.. prøvede os at blive stoppet på gaden med min shiba og få taget billeder. og en gang hvor vi var ovre på et skib på sjælland som min bror sejlede for, stoppede en hel flok japanere op og tog jeg ved ikk hvor mange billeder af ham (oki det er jo os en japanerhund) men det er bare lidt sjovt alligevel

Kommentér på:
sjov oplevelse

Annonce