Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montere fatning 400 kr.
  • Samling af spisebord 1.350 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine 1.200 kr.
  • Hækkeklipning 500 kr.
  • 2 lamper og 2 billeder 500 kr.
  • Tilslutning af komfur 350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  De forbandede øjendråber
  • #1   26. jan 2006 min har lige haft en operation, så har også givet øjendråber..
    jeg gjorde følgende. sæt hunden ned og tag dens hoved mellem benene (lårene) snuden fremad og tys den til ro. klem lårene lidt sammen så du nemmere kan holde den. Min skulle have i venstre øje så tog venstre hånd og holdte snuden til venstre. med venstre tommelfinger kunne jeg åbne øverste øjenlåg og dryppe med højre hånd smiley

• #2   26. jan 2006 undskyld højre øje skulle hun dryppes i smiley

• #3   26. jan 2006 Christian: he he nu siger du godt nok "klem lårene lidt sammen" det er nok ikke nok til at holde Bobo *LOL*

• #4   26. jan 2006 kan ikke sige andet end at det virkede på min rootweiler, og hun var heller ikke pjattet med det...
    så klem lidt hårdere, hunden kan tåle det..

• #5   26. jan 2006 Ja nu er det så ikke lige den måde jeg ordner sådan nogle ting på, så det vil jeg nok lade være med.

Der må findes andre måder at håndtere det på, som nogle af de andre indlæg jo også viser.

Men tak for rådet alligevel!

• #6   26. jan 2006 jeg mener heller ikke du skal mase den.. misforstå mig ikke, men den skal vel have de dråber. Så er det vel bare at holde den fast.
    Du får den jo aldrig til at stå stille og åbne øjet så du kan gå hen at dryppe den.
    Den vil jo aldrig komme til at elske det....

• #7   26. jan 2006 Det kan godt være, men med en hund som Bobo der er rimelig følsom, så vil jeg ikke tvinge den på den måde, det vil ødelægge hele vores samarbejdsgrundlag.

Og hvis jeg skal fixere den 3 gange om dagen i 14 dage, synes jeg ikke ligefrem, jeg optræder som en leder skal optræde sig på.

Dette bliver vi nok aldrig enige om, og det gør heller ikke noget, ihvertfald ikke for mig!

• #8   26. jan 2006 Nu skal det lige siges at jeg ikke presser min hund til det...
    I får det til at lyde som om at jeg tæver min hund med spanskrør, ej ikke helt så galt ;o)
    Den første gang eller 2 er det ikke rart for hunden, men den får jo godbidder og vender sig til det ligesom i siger...
    Det var bare nr 1 metode for mig.

• #9   26. jan 2006 Christian: det tror jeg ikke du gør, og det har sikkert passet på din hund, men det er 100% sikkert at Bobo vil føle det som et overgreb, som han ikke kan slippe væk fra.

Hilsen Marianne

Kommentér på:
De forbandede øjendråber

Annonce