{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
448 visninger | Oprettet:

vil gerne møde en oeb {{forumTopicSubject}}

Som sagt vil jeg gerne møde en olde english bulldogge da jeg regner med det bliver min næste hund.
Jeg har set dem på billeder, læst om dem o.s.v, men det sidste skridt mangler at blive taget før jeg træffer min endelige beslutning om det skal være en olde english bulldogge eller ej. Så har du en eller flere og har lyst til at vise dem frem, så kontakt mig:D Jeg vil foretrække det bliver i nord eller midtjylland, men det er bestemt ikke altafgørende. Det skal lige siges at jeg ikke aner hvornår et besøg bliver muligt, først skal jeg lige finde ud af hvor I bor.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  vil gerne møde en oeb
  • #1   3. mar 2009 Her i Horsens har vi en meget aktiv bulldogklub, som mødes jævnlilgt... 3 af disse bulldogs bor i mit nærområde og jeg møder dem dagligt...

Hvis man vil nyde bulldogs i Horsens, så er Boller Hundeskov om lørdagen et godt sted smiley Men prøv at kontakte bulldogklubben og se om de ikke har en kreds i dit område, hvor du kan møde hundene...

De er nogle dejlige hunde - og meget forskellige... de fleste er til den lade side smiley men der er altså også individder der nyder at løbe "stærkt" Karla er en gårdhundeblanding og hendes legekammerat Barney (eom er en EB på 3 år) kæmper bravt for at følge med haha

• #2   3. mar 2009 Anna: Okay:) Tak.. Hehe, de virker også til at være super skønne, men vil møde en før jeg beslutter mig helt, eller gerne flere:D

• #3   3. mar 2009 Altså! Jeg poster bare samme emne imorgen hvis I ikke snart svare mig!!! smiley

• #4   3. mar 2009 Du må gerne møde min lille fis. Bor i Malmø

Kommentér på:
vil gerne møde en oeb

Annonce