{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
639 visninger | Oprettet:

Kaster slim op {{forumTopicSubject}}

Hej alle, håber der nogen der kan hjælpe..

- Min hundehvalp på 7 måneder har de sidste 3 dages tid kastet sådan noget mørkegult slim op, som lidt godt i farven og konsistensen minder en smule om urin ?!

Nogen gode råd, eller nogen der har erfaringer med samme problem ??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kaster slim op
  • #1   4. mar 2009 Min har haft gjort det samme hvis hun har spist noget hun ikke har kunne tåle, men hvis det har stået på i 3 dag så ville jeg lige smutte forbi dr. dyr. Det kan være 1000 ting, og det er ikke til at gætte hvad det er når man hverken kender hunden eller dens mad vaner smiley

  • #2   4. mar 2009 Dt kan være galde pga maven er tom

  • #3   4. mar 2009 For mig lyder det også som galde, men tre dage med opkast, så ville jeg også give dylle et kald....

  • #4   4. mar 2009 Min Rosa har gjort det mange gange! Vi har været ved dyrlægen med hende og hver gang har vi fået at vide at det var en mave infektion... Derfor har hun fået noget kvalme stilende og en diæt vi skulle følge i et par dage..

    Min erfaring siger, at det er en god ide engang i mellem at putte lidt A38 i maden for at holde hendes mave i balance ( Selvfølgelig efter hun har været i behandling )..

    Jeg tror også nogle gange det kan skyldes at hun ikke kan tåle at have tom mave. Rosa gør det f.eks oftest hvis jeg kommer til at gå en for lang morgen tur med hende inden hun har fået mad! Håber du kan bruge mine råd smiley


Kommentér på:
Kaster slim op

Annonce