{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kaster hvidt slim op
  • #1   4. apr 2010 Ved du om den har spist noget (ud over det normale fodder? ) har den gjort det mange gange eller bare en enkelt? (:

  • #2   4. apr 2010 Er det skum?? måske er det "bare" mavesyre, hvis hunden har spist noget den ikke havde så godt af...??

  • #3   4. apr 2010 Har hørt om en hund der gjorde det fordi den spiste for hurtigt smiley

  • #4   4. apr 2010 Lea K - Hun har gjort det nogen få gange ... Men 2 gange i træk i denne uge ... Men hun virker ikke utilpas eller noget som helst ... Hun har foderallergi og jeg ved at hun kun har fået sin normale foder ..

    Nanna R - Ja, det kan godt være så lidt skummet, men nogen gange også bare helt klart .....


  • #5   4. apr 2010 Jeg tror enten han er sulten, eller har spist et eller andet der for hendes mavesyre til at arbejde.... MIn Morris gør det også en gang i mellem og det er meget normalt...

    Deres mavesyre er mega stærke og hvis de har spist et eller andet, der har brug for at bliv hurtigt nedbrugt, danner de lidt mere syre...

    Jeg ville ikke være urolig - også fordi hun ikke viser tegn på at have det skidt...


  • #6   4. apr 2010 Nanna R - Men jeg ved at hun ikke har spist noget hun ikke kan tåle ....

  • #7   4. apr 2010 hmmm ok, kan hun være sulten??


    Det behøver nu heller ikke at være på grund af noget hun ikke tåler, men hvad som helst andet...

    Det kan måske også være et okseben/tyggeben eller andet, som er gået for stærkt!!!

    Du skal nok holde øje med hende, men som sagt tror jeg det er meget normalt at hunde gør sådan en gang i mellem... Ikke dagligt naturligvis!

    (Når Morris gør det, er det ALTID 2 gange i rap)


  • #8   4. apr 2010 Nanna R - Hun må ikke få mere mad om dagen, så bliver hun for tyk ... Og hun får aldrig okseben .. Hun får nogle dage et tyggeben fra netto, sådan et lille et .... Hmmm

  • #9   4. apr 2010 SÅ er det ikke derfor!

    Hvis jeg skal være ærlig så tror jeg ikke der er noget galt... Hvis hun gør det hver dag og ofte ville jeg være urolig, men en gang i mellem tror jeg er normalt...

    (hvis du er meget urolig kan du evt. ringe til en dyrlæge, men som sagt kun hvis det fortsætter hver dag)



  • #11   5. apr 2010 Min hund kan godt finde på at kaste sådan noget skum op, de dage han faster, så vi har helt droppet det, og gir ham bare en lille smule, så maven ikke er helt tom.


Kommentér på:
Kaster hvidt slim op

Annonce