{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
807 visninger | Oprettet:

Når katten og hunden hader hinanden? {{forumTopicSubject}}

Ja hjemme hos os har vi 3 katte. En gammel rød hankat som har været hos os i snart 13 år. En hun kat og hendes 4 år gamle "killing".

Den gamle og Izzy HADER hinanden. Tror de er jaloux på hinanden? Katten bliver gal hvergang hunden komme og hun for tit tæsk og hunden gøre tit af katten (også bliver han jo self sur igen)

Kan man slet ikke gøre noget ved det?
Jeg lukker tit Izzy væk min. en time hver aften og bruger tit på at nusse katten.

Det er så trist når mine to hjerte dyr ikke kan enes smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vi mangler og sætte lys i huset 700 kr.
  • Hjælp til ophængning af 5-7 billeder 500 kr.
  • Opvaskemaskine fejl 900 kr.
  • Boret huller i køkkenlåge og isat hængsler 1.250 kr.
  • Dissemble and assemble cage 525 kr.
  • problem med vandtilførsel til opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Når katten og hunden hader hinanden?
  • #1   4. mar 2009 Sådan har vi det også derhjemme, min Anna kommer ALDRIG til at acceptere kattene, - derfor er de bare ikke sammen -
    Og ja det kan knuse ens hjerte ind imellem - fordi man gerne ville have dem alle i sofaen eller sengen på samme tid, - men sådan kan det desværre bare ikke være -

Mine andre hunde har lært at acceptere katten - faktisk så meget at de kan ligge i ske og sove sammen - hundene bruger katten som hovedpude etc, - så med nogle kan man afhjælpe problemet - med andre ikke, -

Og med dem hvor man ikke kan må man vist bare acceptere tingenes tilstand -

;O/

• #2   4. mar 2009 Jamen det sjove er at hun sagtens kan med "killingen"! Men han er så også den eneste der stort set er ligeglad med hende. Med han prøver hun kun at lege hvor hun med den gamle vil jage han væk (knurre mm.)

• #3   4. mar 2009 Min kat og hund kan heller ikke sammen og det må jeg acceptere :o(

Kommentér på:
Når katten og hunden hader hinanden?

Annonce