{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
860 visninger | Oprettet:

Bur ved alene hjemme {{forumTopicSubject}}

Til alle jer, der bruger bur, når jeres hund er alene hjemme;
Hvor stort er buret i forhold til hunden?

Dette er ikke en tråd, der skal handle om for eller imod bur. Men jeg ser mange, som råder andre til bur. Også blev jeg da bare nysgerrig efter at vide, hvor meget plads hunden har i buret, om den kan sidde, stå, gå eller blot ligge ned?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bur ved alene hjemme
  • #1   5. mar 2009 Min er i bur og den kan stå oprejst på bagben hvor der stadig er lidt mere plads til toppen og burets længde er ca. hundens længde gange 2½ og bredten er ca. hundens længde gange 1½. Buret står oftest åbent så han bare kan gå ind og ud af det som han vil selv, og han ligger konsekvent inde i buret. Jeg har lagt tæppe henover så det er en hule for ham, hvor kun det er den ene af de 4 sider der ikke er noget for.

• #2   5. mar 2009 Nu har jeg sch....Mine bure er så store at de kan stå oprejst men ikke med ørene fri---Dog har jeg et sovebur som er så stort at der næsten kan være 2 der inde ad gangen-------Det bruger jeg altid de første måneder når jeg får en omplaceringshund------
    Ps. gider ikke rejse mig og finde målene frem-----

• #3   5. mar 2009 kan ikke huske målene.. men det er stort nok til at mig, buffy og eddi kan side der i på samme tid unden plads mangel hehe.. så det er pænt stort.. og hun bruger det også som kurv/hundehus..

• #5   5. mar 2009 Min har et XL men er aldrig alene for hvis jeg ikke er her så er der en hjælper og hun bruger det kun som hule.
    Jeg har så et fast stående i bilen for jeg vil ikke have en løs hund der og hun elsker dem begge og hygger sig.

• #6   5. mar 2009 Jeg har det 2. største, altså det der kommer lige efter det til GD'ere.

Kia kan ligge udstrækt, stå op, vende sig, og sidde op (dog ikke med stritørerne helt fri) ... Buret er så aldrig lukket så hun kan jo bare forlade det hvis ikke det passer frøkenen men nej hendes bur er hendes hule og der vil hun da være når hun er inde :o)

• #7   5. mar 2009 Her et et billedet af hendes bur :o) (link fjernet)

• #8   5. mar 2009 Marianne B

Jeg har sådan et bur til salg i markedet..hvis du mangler et......det passer til din hund.....

Du kan gå i markedet og læse om det ... størrelse og pris........ det ser sådan ud.... KIK HER

(link fjernet)

• #9   5. mar 2009 steen.. fordi det ikke er altid det lykkes..

• #10   5. mar 2009 NITTEB:
    Tak for tilbudet... Men er ikke ude efter et bur. Tego kan sagtens være alene hjemme. :o) Og ellers så er det bur i bilen stort nok, kan jeg høre...

Steen:
    Som jeg skrev i starten, så er dette ikke en tåd om for og imod... Blot nysgerrighed... Tego kan som sagt godt være alene hjemme, og det er derfor ikke fordi, vi påtænker at købe et...

Kommentér på:
Bur ved alene hjemme

Annonce