2.264 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
3 Svar
Min hund skifter farve? Min hund skifter farve?
Min pekingeser tæve har haft et kuld hvalpe for en måned siden. før hen har hun altid haft en blød og flt pels. men fra nakken og hen af hele ryggen og til halen er pelsen blevet helt stiv og grå,.
Er det fordi hun taber sin vinterpels, mangler hun vitaminer eller har det noget med hvalpene at gøre??
0 synes godt om
nov 2007
Følger: 33 Følgere: 46 Hunde: 3 Emner: 182 Svar: 2.661
jun 2008
Følger: 36 Følgere: 37 Emner: 88 Svar: 1.778
nov 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Hunde: 2 Svar: 22
Ja man bliver lidt overrasket, over at se sin lille pige smide sin smukke bløde pels, men rolig det er normalt, all hendes underuld falder af og det lange bliver slidt ned og knækker af hvalpene, men rolig vent og se når hun kommer i løbetid igen, så får hun igen gang i hormonerne og pelsen vender tilbage, Det med farven er åbentnar også et almendeligt, min lille pige var ulvegrå med hvide øjenbryn som hvalp, hendes stambog blev sendt til klubben, hvor jeg fik ændret hendes farve 4 gange, hver gang hun gik i løbetid, skiftede hun farve og da hun fik sit første kuld hvalpe, skiftede hun igen, så formanden og jeg blev enige om at vi skrev, at hendes pels farve var brintel, den dækker næsten over alle farver.
Min hund skifter farve?