2.264 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

Min hund skifter farve? Min hund skifter farve?

Min pekingeser tæve har haft et kuld hvalpe for en måned siden. før hen har hun altid haft en blød og flt pels. men fra nakken og hen af hele ryggen og til halen er pelsen blevet helt stiv og grå,.

Er det fordi hun taber sin vinterpels, mangler hun vitaminer eller har det noget med hvalpene at gøre??

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte ballofix 1.500 kr.
  • Hjælp til at hænge to plakater op 300 kr.
  • Montering af vaskemaskine og tørretumbler 500 kr.
  • 3 sal, stort bord til kældren 1.150 kr.
  • Montering 2 IKEA møbler 500 kr.
  • Punkteret cykel dæk 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Min hund skifter farve?
  • #1   5. mar 2009 ved at ved pomeranien er det meget normalt et tæven smider meget af hendes pelds når hun har hvalpe... kendte en der næsten ligned en chi i pelsen... måske det er det samme med pekingseren.. ved ikke.. der må nogle avler på banen

• #3   5. mar 2009 det er vist helt normalt efter et kud hvalpe min har født for snart 3 mdr siden og hun mistede alle hårene på halen men de er ved at komme igen nu, og hun har så at sige smidt alt pelsen og hendes hårlag nu er som et ''vildsvin'' ,men hun retter sig nok i løbet af en måneds tid og får sin skønne pels igen

• #4   5. mar 2009 Hej Louise.
    Ja man bliver lidt overrasket, over at se sin lille pige smide sin smukke bløde pels, men rolig det er normalt, all hendes underuld falder af og det lange bliver slidt ned og knækker af hvalpene, men rolig vent og se når hun kommer i løbetid igen, så får hun igen gang i hormonerne og pelsen vender tilbage, Det med farven er åbentnar også et almendeligt, min lille pige var ulvegrå med hvide øjenbryn som hvalp, hendes stambog blev sendt til klubben, hvor jeg fik ændret hendes farve 4 gange, hver gang hun gik i løbetid, skiftede hun farve og da hun fik sit første kuld hvalpe, skiftede hun igen, så formanden og jeg blev enige om at vi skrev, at hendes pels farve var brintel, den dækker næsten over alle farver.

Kommentér på:
Min hund skifter farve?

Annonce