Pinligt tulle løb ind i naboens hus!! Pinligt tulle løb ind i naboens hus!!
Ej hvor flovt!!!
Tulle er ALDRIG løbet hjemmefra...
Hun går flot ud med skrald og ud til postkassen som er ud til vejen (vi bor inde i et roligt villa kvarter)
men idag skete det pinligste så lige!!
Vi går ud med skrald som altid, men dem der bor skråt overfor os kom hjem med gæster sådan nogle ældre mennesker, de grinte og snakkede meget glade, og ja så løb min "selvskabshund" så over for at hilse og ja den skøre hund løb ind i deres hus og rundt i huset og alle gæsterne grinede og spurgte om hun var farlig de syndes hun var meget sød, og damen der boede der syndes da det var dejligt at få hilst på mig (vi har boet her 1½år snart tiiihi) men hold op hvor pinligt, en ting er at hunden løber ind i andres haver, men at jeg skal løbe ind i deres hjem efter hende er meget meget flovt!!
Så her skal trænes mere indkald nu!! har bare ikk lige nogen at træne det med lige nu desværre
okt 2008
Følger: 10 Følgere: 32 Hunde: 2 Emner: 118 Svar: 8.166
jan 2008
Følger: 79 Følgere: 16 Hunde: 1 Emner: 100 Svar: 865
aug 2008
Følger: 24 Følgere: 20 Hunde: 1 Emner: 329 Svar: 3.974
nov 2007
Følger: 26 Følgere: 24 Hunde: 3 Emner: 542 Svar: 10.732
Da Luka var lille, lå han tit i kurven under min datters babys barnevogn... og en dag min anden datter passede ham, kom der en forbi med en barnevogn... og vups, hoppede banditten ind og lagde sig til rette... tror I hun syns han var piiinlig??
jan 2009
Følger: 3 Følgere: 1 Hunde: 2 Emner: 30 Svar: 130
mine hunde hører også, med mindre der er noget der er mere spændende!....
Annelise* ha ha det var sku næsten sjovere!
aug 2008
Følger: 24 Følgere: 20 Hunde: 1 Emner: 329 Svar: 3.974
dec 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Hunde: 2 Emner: 260 Svar: 7.929
Pinligt tulle løb ind i naboens hus!!