Din hundesitter i Århus Din hundesitter i Århus
Jeg kan tilbyde din hund rigeligt med selskab, aktiviteter og motion. Som alle andre, har din hund også brug for udfordringer i dagligdagen, derfor vil jeg selvfølgelig øve lydighedstræning, sporarbejde el. hvad din hunds race kræver af stimulering.
Jeg vil derfor sætte mig godt ind i din hunds race.
Jeg er en ung kvinde på 24 år, der læser på læreruddannelsen i Århus. Derfor er jeg meget hjemme (læser), og din hund vil derfor max. være alene nogle ganske få timer ad gangen. Min kæreste og samlever, er ligeledes 24 år, og lige optaget som combat supporter ved flyvevåbnet. Vi er begge opvokset med hunde, og har derfor en stor forkærlighed til menneskets bedste ven!
Det er mig som vil varetage hovedansvaret for din hund, men min kæreste vil også være med til at give din hund opmærksomhed, og sørge for den har det godt mens du er på ferie!
Jeg håber at vi kan hjælpe dig med at passe din hund, så den kan nyde tiden mens du er på ferie.
Praktisk information:
Vi bor i en stor 3 1/2 værelses lejlighed på 94 m2, med en altan på over 6 m2 (dvs. i alt 100m2), i Århus C. Den sidste hund jeg passede nød at ligge og holde øje med baggården oppe fra altanen.
Det tager blot tre min. at komme ned i botanisk have, en stor park hvor din hund vil blive luftet min. 3 gange dagligt. Her vil din hund også kunne komme i kontakt med andre hunde, hvis ønsket.
Jeg tager 100kr. pr. døgn for at passe din hund.
feb 2008
Følger: 26 Følgere: 33 Hunde: 1 Emner: 136 Svar: 816
jul 2005
Følger: 31 Følgere: 30 Hunde: 2 Emner: 24 Svar: 748
Jeg vil meget gerne have din e-mail adresse - så hører du fra mig...
Hilsen Anja
mar 2009
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 4 Svar: 31
mar 2009
Slet indlæg
Hej. Jeg vil prøve at besvare alle spørgsmål...
Prisen reflektere at jeg er hundesitter af passion og ikke af uddannelse. Jeg har dog planlagt pr. 2010 at tage uddannelsen som hundeinstruktør og dernæst professionel adfærdsbehandler, men det ligger jo som sagt i fremtiden.
Derfor har jeg den gennemsnitlige danskers basisforsikring, og ikke mere.
Hunde er en passion som jeg har haft længe og har derfor været i berøring med forskellige hundekategorier i løbet af årende; herunder drivende hunde, apporterende og stående jagthunde og arbejdende hunde.
Mine nævneværdige hundebekendtskaber:
1) Jeg er opvokset med en golden retriever og en formel 1 (labrador retriever).
2) Jeg har i 1 1/2 haft delvist ansvar for en gammel golden retriever/sort labrador retriever mix i weekender. Dvs. jeg stod for alt pleje af pels, klipning af negle og dertil godt med hyggesnak og leg (pga. sygdom i familien). Derudover passede jeg den også over julen 2007.
3) Jeg har passet en beagel i halvanden uges tid i vinterferien 2009.
4) Jeg skal passe en cocker spaniel i påsken 2009.
5) Derudover har jeg arbejdet i en butik hvor ejeren havde en boxer med på arbejde og jeg har småpasset og luftet en siberian husky/alaskan malamute.
En lille tilføjelse til prisen.
1) Det er 100 kr pr døgn MEN
2) Skal du have passet din hund i 1 døgn er et 200 kr. Fx. fredag kl. 15 til lørdag kl. 12
3) Det er 200 kr pr døgn hvis du har 2 hunde. Dog er prisen for 1 døgn for 2 hunde kun 200 kr.
4) Jeg forventer at du sender hundemad med din hund. Bl.a. for at din hund ikke skal få maveproblemer pga. skiftende hundefoder.
Ud over at have snakket med dig om din hunds behov og vaner mm., har jeg altid sat mig godt ind i din hunds races historie, temperament (krav til motion, aktivitet, stimulering mm) og krav til pleje bl.a vha min kæmpe illustreret opslagsbog om hunde, således jeg kan være så godt forberedt på at møde din hund at jeg kan imødekomme dens behov best muligt.
Ved pasning: Det første vi gør efter at vi alle har sagt goddag (hund, dig og os) og din hund har gennemsøgt lejligheden er at finde et rigtig dejligt sted til din hunds kurv/tæppe mens du er der, så den ved at den har "sit eget sted" selvom det er nye omgivelser. Og et sted til vand, og madskål så den kan finde det. Dvs. dette gøres sammen med hunden, så den kan finde det.
Krav: Din hund må ikke gø konstant da jeg har naboer (Et vov i ny og næ er helt ok, man skal jo have lov til at tale lidt) OG den må ikke have tendens til at splitte et hjem fra hinanden, da jeg planlægger at fortsætte med at bo her, selv efter den er kommet hjem igen;)
Min email: tmosgaard@hotmail.com
Jeg håber ikke min lille stil fik dig til at falde i søvn. Dog håber jeg at have besvaret alle ?
Mvh. Trine
feb 2008
Det er for min race et kæmpe tillid at overlade sin hund til en man ikke rigtig kender uanset hvor godt det lyder på skrift
mar 2009
Derudover vil jeg gerne tage billeder af din hunds gåture mm, så du kan få et indblik i hvad vi har lavet.
Mere konkret så ved du jo hvor jeg bor, og du kender mit fulde navn, så...
Dette er et tilbud, som man kun skal tage hvis man føler sig tryg ved det. Du skal kunne nyde din ferie el. andet, mens jeg passer din bedste ven, så derfor er det jo noget du må sætte dig ned og prøve at mærke efter om du er helt tryg ved, inden pasningsordningen starter.
Mvh Trine
feb 2008
Din hundesitter i Århus