Fy for en oplevelse. Fy for en oplevelse.
Hørte lige et værre spektakel ned på gaden lige før, åbner vinduet og kan se to store hunde sidde lige mi flæsket på hinanden. Mig, finder mine nøgler og lige da jeg kommer ned har de fået dem fra hinanden.
Den største af dem (en stor hvis blanding) har haft snor på og er gået stille og roligt ned af gaden sammen med sin ejer og ejers mor og dennes lille papillion. Og den anden (sort blanding) har været løs og er fløjet lige i flæsket på den anden fuldstændig uden advarsel.
Ejeren af den angribende hund ved tydeligvis godt at hans egen hund er gal i hovedet, for han løber efter den. Hår mødt den hund flere gange (den sorte) og den er fuldstændig sindssyg! Fatter ikke at man har sån en hund løs når man ved den går til angreb!!!
Desværre nåede hende med den hvide ikke at få nummer på den anden ejer, men jeg ved at den sorte bor på den anden side, men ved ikke hvor.
Jeg kunne ikke gøre så meget andet end at råde hende til at søge dyrlæge, da hendes hund havde fået to hjørnetænder lige i kæbepartiet.
Puuha altså..... Man ryster jo helt bagefter, selvom det ikke engang var nogen jeg kendte.
jul 2008
Følger: 70 Følgere: 68 Hunde: 1 Emner: 643 Svar: 14.332
godt du løb ned, tænk hvis der ikke havde været andre ?
gode tanker fra mig og Zoe
jun 2008
Følger: 10 Følgere: 9 Hunde: 3 Emner: 56 Svar: 3.207
Glæder mig dælme til at komme væk fra nogle af de lortekræ der bor herude.
Fy for en oplevelse.