NyChihuahua

NyChihuahua

Medlemmer: 430
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde
669 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 14 Svar

Fy for en gas! Fy for en gas!

Sidder hér i sofaen - Shika ligger på den ene side af mig og spiser en oksestrube, Paya ligger på min anden side og MEGA FISER!
Fy for hulen da, der er kryderier i tarmen.. Huhuu..
Hver gang hun slipper en vind, siger jeg "Puuh Paya, du fiser vidst.." eller noget i dén dur - Så kigger Paya op på mig, og smider omkring sig med halen af glæde.. Hun ved vidst godt, at hun er et bette svin! *LOL*
Hun ligger selv i ny og næ og sniffer.. Haha!

Der er gas i stuen herhjemme. Tak for iaften! ;o))

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ukrudt 800 kr.
  • Græsslåning 800 kr.
  • Wc + armatur installation 1.500 kr.
  • Samle et skrivebord 400 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.000 kr.
  • Græsslåning maskine skal medbringes 675 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fy for en gas!
  • #1   26. nov 2010 heheh hvor skægt c'',)

• #2   26. nov 2010 hehe. godt det ikke er mig smiley
    Men lyder til i hygger jer smiley ikke dårligt.
    God aften til jer også smiley

• #4   26. nov 2010 Hver gang Bonzo gør det så er det lyd på og så vender han sig og kigger underligt på numsen af sig selv.. smiley

Når Nima fiser så lugter de helt vildt, så når hun pludselig lister væk så ved man at lige om lidt så stinker det.. Hun gider nemlig ikke selv være i lugten.. smiley

• #5   26. nov 2010 Hahaha! De kære dyr ér sku' lidt klamme af og til.. Kan love jer for, at der bliver råhygget herhjemme! ;o)
    Hva' fa'en har damen spist, det er jo helt vildt.. Hæ!
    Men hun synes selv det er rigtig hyggeligt, men sikkert fordi jeg ikke kan lade være med at kommentare det hver gang.. Det synes hun er ret sjovt! ;o)
    GODT der ikke er nogle ''ikke hundemennesker'' herhjemme nu.. De var løbet skrigende væk! *LOL*

• #6   26. nov 2010 Elsker mine hunde - Ja, det samme med Paya! Nogle gange fiser hun enten med lyd ellers en ordentlig vind ''ttssss'', så bliver hun selv helt forskrækket over hendes numse! Haha! Nej nej nej..

• #7   26. nov 2010 Kender det godt det der. hi hi:O)) Bailey kan også lave nogle ordenligt fiser. Hi hi:O)) Og de lukter rigtig meget. Og det er nu her efter han er begyndt og sove på min mave:O)) og når man så siger det til ham, rejser han sig op, og slikker mig i hele hoved, så der ikke er mere megup tilbage, og mine tænder er renset også. Hi hi:O))

• #8   26. nov 2010 Jo jo hunde-fiser har vi også herhjemme.... Caspar kan fise med lyd på især når han går;o)...Mimi stikke tit han snude og og tager en sniffer når han selv ligger og fiser, hihi... Men ens egen prutter dufter jo også altid bedst, eller noget;o)

Så ved jeg snart ikke om jeg tør dele dette med jer;o)....

Men er jeg så den eneste der ikke væmmes ved sine egen hundes prutter;o)???

Jeg genere faktisk ikke mig, men er det en andens hund der fiser, så synes jeg det lugter klamt, men er det Mimi og Caspar så genere det mig ikke, jeg kan da godt lugte det lugter, men jeg er faktisk fuldstændig ligeglad...;o)..

Er det måske lidt sådan som at skifte ens eget barns lorteble, det er ikke så klamt som andres??Har jeg hørt...

• #9   26. nov 2010 Haha Louise! :oD
    Om aftenen inden vi skal sove, ligger Shika ofte på mit bryst og falder i søvn.. Og hun synes det er et dejligt tidspunkt at smide en fis, så bliver hun så glad når jeg siger ''Hva' Shika, har du slået en hyggefis?'' ;o) Så får man kys.. Ha! Årh de kære..

Mette - Nej jeg væmmes ikke over det, men der kan sandelig være kryderier i tarmen! De kan godt nok slå selv den stærkeste plante ihjel ;oD Hehe!
    Men man vænner sig jo til det, jeg kom bare til at grine over pigerne idag.. Synes de er blevet lidt for gode til de dér ''hyggefiser'' ;oP

• #10   26. nov 2010 Jaaaah det ligger og gære godt dernede i tarmen gør det;o)) Det skal jo ud det tarm gass;o))

• #11   26. nov 2010 Ja for pokker - Når man skal, så skal man! ;oD

• #13   26. nov 2010 Jeg jeg vil faktisk gå så vidt og sige jeg nogle gange nyder dem lidt som min egne, hihihi ohhhhhh nooooooo, det skrev jeg ikke i offentligt forum, det er ellers kun Christina og Linnea der har fået det at vide hihihihi.....

Åhhhhh for satan de drenge.... Mor crazy med dem:o):o):o), selv deres fiser, det er for galt, hihi....

• #14   26. nov 2010 Red din mave fra en sikker krise,
    løft dit ben og slip en brise.
    Ha ha, den fandt jeg lige på. Og den skal altså forstås, således, at det er den ene hund, der siger det til en anden hund---åhh vrøvl hva'?
    By the way Mette (Robbie)--Fedt profilbillede af drengene hva'?

• #15   26. nov 2010 Selv Caspar kloark-nokotin-frikalet ånde elsker jeg lugten af selvom jeg ikke vil være ved det, men nu har jeg sagt det...... Jeg synes det er en go ånde, men var det en anden hund der havde den ånde, ville jeg blive lidt kvalm ved den;o)

• #16   26. nov 2010 ENIG!!

Kommentér på:
Fy for en gas!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce