{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
356 visninger | Oprettet:

rød syning ? {{forumTopicSubject}}

Laika blev jo steriliseret den 6. marts, og trådene skal af på fredag. Nu synes hystaden her så at syningen ser lidt mere rød ud end jeg bryder mig om, og det er højst sandsynlig bare fordi de tråde begynder at genere hende - jeg tror ikke det er betændt.
Men kan jeg smøre det med fucicort bare for at være sikker? det kan vel ikke skade mere end det kan gavne hende?
Synes næsten ikke jeg vil ulejlige endnu en stakkels vagt dylle *SS*

på forhånd tak

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  rød syning ?
  • #1   18. mar 2009 Jeg har svært ved at se hvordan det skulle kunne skade -men jeg kan self ingen garantier give

• #2   18. mar 2009 Draco vores dober fik han kugler klippet i jan. han skulle gå med krave i 10 dag det gjorde han, men så begyndte han at slikke i det få gange og ligepludselig var det rødligt ikke andet, vi tog til dyrlægen og fik den besked at han skulle gå med krave i 5 dage mere og at piller mod betændelse..

Jeg ville ikke turde at smøre noget på uden en snak med dyrlægen.

• #3   18. mar 2009 Michelle nej jeg tænker altså også at det burde være i orden - årh jeg hader at hun ikke er 100 % tip top for tiden - hun er heller ikke den nemmeste at holde i ro længere - mors lille hoppebold er hun nu omdøbt til smiley

• #4   18. mar 2009 Janni uha, jeg kan sagtens forestille mig hvordan reiki ville være hvis han skulle holdes i ro i længere tid, så jeg føler med jer:o)

Men giv da lige dyrlægen et kald i morgen, og hør ham ad om der er grund til bekymring, hvis det da stadig er rødt

• #5   18. mar 2009 Michelle ja det tror jeg at jeg prøver, det kan sagtens vente til da smiley
    Ja det er ikke nemt at sænke deres aktivitets niveau med ca 100 procent, de bliver skøre i låget - for slet ikke at tænke på hvor meget hun savner sine to berner fætre som hun er vant til at lege med minimum en gang i ugen smiley

Tak for svar begge to, og hav en god nat smiley

Kommentér på:
rød syning ?

Annonce