{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.219 visninger | Oprettet:

NU KAN DET VÆRE NOK! {{forumTopicSubject}}

Hvad fejler min mongol-hund?! *G*

Freyja har simpelthen den grimmeste vane i verden.
Vi bor på en gård, med to 3 længer. Den ene stuehus, og de 2 andre er "ungdomsbygning" (vi er 4 teenagere) sammensat med stalden. Men men..
Når vi om morgenen kommer tilbage fra vores gå tur (Freyja vil ikke skide i egen have), tager jeg Freyja med over i stuehuset. Mine forældre hilser, og det hele er fint. Men hvis døren til trappen ovenpå er åben, piler Freyja derop så snart vi ikke er opmærksomme, og skider i mine forældres seng! Hun har gjort det 4 gange nu + 1 gang nede i Italien (Hvor man skulle syntes det var helt vildt at hun fandt frem til deres seng og gjorde det dernede også). Hun ha aldrig gjort det i sofaen, min egen seng eller ligende, så forstår slet ikke hvorfor hun går sådan efter deres seng! Hun bliver jo temmelig upopulær, hvis man glemmer at lukke døren for så er hun rendt derop.
Jeg tror det er en slags dominans. Nogen der kender til det her LORTE-problem? *GG*


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  NU KAN DET VÆRE NOK!
  • #1   19. mar 2009 det er nok dens dværgpincher gen der gør det ...

  • #2   19. mar 2009 Leduce V
    Forklar så jeg ved hvad det handler om? ;o)


  • #3   19. mar 2009 min Ulf har det med at gøre det hos mine forældre, dog ikke i deres senge, men i gangen og soveværelse. og som hvalp når man sætte den i en bil. hvor den skulle være bag i altså stationscars og van dem på guleplader), tror min gjorde/gør det får ikke at blive glemt, men er da ikke sikker. mht. bilernegjorde den det en gang i hver bil

  • #4   19. mar 2009 at de er frække som bare fa...;-)
    og hvis man ikke sætter sig i respekt overfor dem styrer de heeeele huset :-)))
    har selv en ...:-(


  • #5   19. mar 2009 min laver så ikke herhjemme ...det er han alt for forfinet til:-))

    men hvis jeg lukker ham i et rum feks badeværelset (når jeg vasker gulv eller lign (han kan også blive sat derud med min venindes hund nogle gange ) når man lige skal støvsuge ..
    JA så er der Altid en tissetår der hvor han er blevet lukket inde ...det gider han da ikke at finde sig i ...!!!


  • #6   20. mar 2009 Leduce V - Ja ellers er det fordi han er bange for at blive lukket ind i små rum.

  • #7   20. mar 2009 En ting er sikkert det ikke dominans.
    Når det er sagt så syntes han sikker bare det et rigtig godt sted at skide.

    Prøv at tænk når i går tur med jeres hund, langt de fleste render altid lidt rundt indtil de har sat sig for at skide, nogen vil KUN i buske andre KUN op af noget eller KUN på græs eller på morgenturen gør min tæve det feks et helt bestemt sted i parken.

    Jeg ville nok i en periode tage hende i snor når i kommer derover, gå en tur med op på soveværelset men inden hun gør noget gå ned igen så hun ikke længere forbinder soveværelset med at skide.


Kommentér på:
NU KAN DET VÆRE NOK!

Annonce