922 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
8 Svar
Hvad sker der for ulven??? hjælp :-) Hvad sker der for ulven??? hjælp :-)
Hej HG
I nat oplevede jeg noget meget mærkeligt med Morris. Det starter med at Morris og jeg går i seng kl. 22.30, min kæreste er ude og se fodbold, så han kommer først hjem kl 23.30 ca.
Efter 20 min vågner vi ved at Morris sidder på sin puf (hvor han også har sovet) han sidder med siden til os, og hyler som en ulv, det tager ca 15-20 sek. så putter han sig ned og sover igen......
MEGET UNDERLIGT! Han har aldrig sagt sådan før, og det lød ikke som om han havde smerter.
Er der nogle af jer der har prøvet noget i stil med dette? for jeg synes det var lidt uhyggeligt.
Drømte han mon??
0 synes godt om
aug 2007
Følger: 40 Følgere: 82 Hunde: 8 Emner: 524 Svar: 12.634
sep 2007
Følger: 12 Følgere: 10 Hunde: 1 Emner: 68 Svar: 1.640
sep 2007
Følger: 12 Følgere: 10 Hunde: 1 Emner: 68 Svar: 1.640
apr 2008
Følgere: 20 Hunde: 3 Emner: 35 Svar: 348
Der er ellers ofte udrykninger der hvor vi bor... Men det kan da godt være
Det skal måske siges, at vi igår aftes var hos mine forældre som har en anden hund, han har det med at hyle når han bliver glad, så måske har morris hørt ham og har drømt om ham. Men det er bare underligt at jeg aldrig før har hørt denne lyd komme ud af ham...
jan 2006
Følger: 17 Følgere: 17 Hunde: 1 Emner: 606 Svar: 6.689
Og det må enligt være ret irreterende at vågne til, især om natten.
Nu har jeg aldrig selv oplevet mine hunde stille sig op og hyle, på disse lyde.
Men jeg gør det også til en vane for hunden, at den kommer med på falckstationen /politistationen, og får love til at løbee rundt imellem bilerne, som så kommer med de forskellige lyd, - hunden tager overhovdet ikke notis af lydene.
Så man kan godt lære hunden, at der ikke er nogen grund til at hyle.
apr 2008
det undre mig stadig
aug 2008
Følgere: 8 Hunde: 1 Emner: 104 Svar: 4.974
Det var også rigtige ulvehyl og der havde heller ikke været nogen lyd (vi sover med åbne vinduer), som kunne have sat hende i gang.
Hun havde det dog fint, fint og var meget glad, omend noget overrasket over at se mig vågen på det tidspunkt.
Vi har stadigvæk ikke fundet ud af hvorfor hun gjorde det. Den eneste forklaring vi kunne komme på var at hun var i løbetid, men det er jo ikke tilfældet hos jer.
apr 2008
Hvad sker der for ulven??? hjælp :-)