Ormekur og tempertur ??? {{forumTopicSubject}}
Hej
Jeg ville gerne spøger med hensyn til ormekur.
Hvalpen få det, når han er 4 uger. Skal jeg så bare knuse den, og putte den i noget a38 også gi ham det ?
Jeg har nemlig fået ormekuen med hjem, til mine 3 hunde.
Også skal den lille mand, vaccineres når han er 10 uger også igen når han er 14 uger.
Skal han så i den forbindelse også have ormekur, eller før ?
Ormekur når han er 4 uger, 10 uger og 14 uger ? Er det rigtig nok ?
Også vil jeg rigtig gerne spøge, med hensyn til temperturen, nu hvor den lille mand er 24dage gammel, hvor meget tempertur har han så brug for, og bliver det mindre og mindre for hverdag der gå ?
Fordi jeg tænkte på at, ta ham med ned på græsset i vores park.
Men hvis det er for koldt inu, vil jeg self. ikke. Det er derfor jeg er i tvivl.
Er der nogen som ved, hvad for tempertur den lille har brug for ?
Hvor gammel skal hvalpen være, før han må komme udenfor ?
På forhånd 1000 tak til alle som skriver.
Mange kærlige hilsner fra Cemile
maj 2007
Følger: 35 Følgere: 32 Hunde: 5 Emner: 145 Svar: 647
feb 2006
Følger: 70 Følgere: 139 Hunde: 7 Emner: 758 Svar: 27.197
hvalpene er udenfor ca når de er 4 uger og i starten meget kort.
de må endelig ikke ligge sig i græsset, så kan de blive for kolde.
jan 2006
Følger: 20 Følgere: 20 Hunde: 7 Emner: 81 Svar: 1.456
Jeg bruger Welpan..............noget lækkert lyserødt flydende, som hvalpene elsker :o) mine bliver vaccineret første gang lige før de rejser hjemmefra 10 uger gamle.
Din bette hvalpe er gammel nok til selv at holde varmen, så du kan godt skrue ned for varmen :o)
MHT at tage ham med ud på græsset i jeres park..............så ville jeg vente. Din tæve har været syg og den bette har der også været problemer med.
Ved at tage ham med ned på græsset, udsætter du ham for alverdens forskellige bakterier og det er han slet ikke gammel nok til endnu.
Hvis man selv har en have, er det noget helt andet. Men jeg ville aldrig slæbe mine hvalpe med ud på offentlige steder 4 uger gamle.
feb 2006
Følger: 70 Følgere: 139 Hunde: 7 Emner: 758 Svar: 27.197
Ormekur og tempertur ???