643 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 20 Svar

Hundelorte Hundelorte

Hvordan forholder i jer til det?
Jeg bor på landet og samler aldrig op efter min hund, når vi går tur. Men hvis jeg er på træningspladsen, i byen eller på en offentlig stig så samler jeg op.

Samler I altid op, uanset om det er på landet i grøften eller i byen på fortovet?

Blev bare lidt nysgerrig smiley

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Der kommer ikke vand ud af vandhanen ved vasken. 2.000 kr.
  • Opsætning af hylder 900 kr.
  • hænge gardiner op 450 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 600 kr.
  • Afhentning af skrald 500 kr.
  • Rep. af kabelbrud på Alko robot der melder fejl CN010. Brud er fundet men forsøg selv fejler 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hundelorte
  • #1   22. mar 2009 jeg samler ALTID op. dog ikke hvis den skider hvor man ikke kan komme til og der ikke er en riciko for at andre kan træde i det

• #3   22. mar 2009 synes godt folk kunne samle op efter deres hund.. Især når de gør det ude foran folks bebyggelser der flipper jeg helt ud..

• #4   22. mar 2009 JA.... jeg samler ALTID op.....alt andet er noget svineri..... og mangel på respekt for dem , der kommer bagefter på disse steder...

• #5   22. mar 2009 Bor sådan lidt på landet, der er stiér og sådan og der fjerner jeg,men ikke hvis det er på marken er dog lidt i tvivl om hvad man gør i skoven for ved jo godt at skovens dyr lader deres ligge, men uanset hvad er det sg ulækkert at jokke i

• #6   22. mar 2009 Vi samler kun op, ved stier, by, fortove, ja som sagt de steder hvor det er til gene for andre. Ellers ikke......syntes ikke det er nødvendig, når man er længere ude i naturen.
    Det er jo også god gødning smiley

• #7   22. mar 2009 Samler op på træningspladsen, fortov, vej, sti.

Samler ikke op i grøftekant, på mark, i skov ( uden for stien)

• #8   22. mar 2009 Kan høre på jer at i samler op efter jeres.

Grunden til jeg ikke samler op her er at hun kun skider på græs og ingen går i græsset her for der er mudret.

Har det lige som K/P

• #9   22. mar 2009 Jeg bor på landet og samler altid op - også ude på vores egen mark. Jeg gider simpelthen ikke løbe slalom eller hele tiden have øjnene klistret til jorden.

• #10   22. mar 2009 samler op der hvor folk går, på stier parker grønne områder stranden om sommeren osv. men gør det godt nok ikke i hundeskovene. så kan de sætte skraldespande op, vil sku ikke have sådan en med hjem i bil. Jeg synes du det er være i det område vi bor, i et stort boligområde, hvor der er marker tæt på, hvor folk har heste, de samler sk. aldrig op og det fylder som regel en meter midt på asfalterede stier og sådan

• #11   22. mar 2009 jeg samler altid op, hvis jeg altså kan finde den rosin der kommer ud i det høje græs.. det er tit en prøvelse i sig selv, og gider ikke kravle rundt på knæene med snuden i jorden for at finde den

• #12   22. mar 2009 enig med sabina T. har tænkt over det mange gange, og også tænkt på af klage til kommunen eller hvem der styre det. det er meget irreterene når man lige er kommet lidt hjemme fra, så laver de altid noget, så kan man gå med den lortepose en halvtime eller mere

• #13   22. mar 2009 jeg er træt af skraldespands problemet - har flere gang oplevet at komme i en butik eller hos en frisør med en glemt hundelortepose i tasken -- er bare ikke lækkert

• #14   22. mar 2009 Samler altid op, medmindre det er i en mark o.l smiley

• #15   22. mar 2009 Jeg samler altid op efter min, på marker stier gader og stræder,, hvis hun gør under en busk samler jeg ikke op, men der er heller ikke mulighed for at nogen træder i det

• #16   22. mar 2009 Samler kun op de steder hvor folk eller andre hunde kan komme til at jokke i den. Ellers gør jeg ikke. Tænker meget på alt det her med C02'en og prøv og tænk på alle de hunde bæ poser der bliver brændt hver dag. Så derfor lader jeg lorten ligge så den kan gå i sig selv. men kun hvis det steder jeg ved folk ikke kan jokke i. nogen gange løber hundene langt ud på markerne og der nægter jeg altså godt nok at løbe efter for at samle en bæ op. hehe

• #18   22. mar 2009 fordi nogen laver noget forkert , behøver alle vi andre ikke gøre det.....

Hvis naboen brækkede sig ud over altanen.... ville i andre så også gøre det........ eller genboen havde stinkende sildehoveder i deres indkørsel....ville i så finde på noget værre...hmmm

Det løser jo ingen problemer....... ALLE burde samle deres hundelorte op...

• #19   22. mar 2009 Nøøøh, Trunte skider inde i hækken, eller på den andre lorte, så det gider jeg ikke, i øvrigt er det små kanin lorte der kommer ud af hende, hun vælger at gøre det 3 gange på en tur i stedet for en.

Bella gør slet ikke noget når vi går tur, kun hvis hun virkelig trænger, og så kommer det helt an på hvor det er henne, før jeg samler op.

• #20   23. mar 2009 Vi samler selvfølgelig de 25-30 kg. hundebæ op som kommer ud af vores hunds rumpe hvert år.

• #21   23. mar 2009 Jeg samler altid op efter Link, medmindre han er kravlet helt ind i en busk.
    synes det er mangel på respekt for sine omgivelser ikke at samle op.

• #22   23. mar 2009 Vi går kun herude på landet, og han bakker altid ind i de naturlige hegn når han skal, der kan de ligge i fred. Har dog en pose med hvis det skulle ligges en et dumt sted.
    Vi har til gengæld problemer med hunde der går helt ind i vores forhave og skider, møgtræls, kværker ejeren når jeg finder ud af hvem det er smiley

Kommentér på:
Hundelorte

Annonce