928 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 16 Svar

Hundelorte overalt Hundelorte overalt

Jeg bor i sydhavnen mellem valbyparken og karensminde og nogle andre grønne områder. Kan det virkelig være rigtigt der næsten ikke er nogen der samler deres hundes afføring op længere, man kan jo slet ikke gå på de forhen så dejlige områder, uden at træde i en lort, syntes virkelig det er vildt ulækkert og det sætter os hundeejere i rigtig dårligt lys over for andre der også har lyst til at gå ture de steder. Det her er en opfordring til alle, der ikke ryder op efter jeres hunde. Vær sød at samle op efter jer. Eller hvis i kender nogen der ikke gør, så bed dem om at gøre det, det tar kun 2 sek. Ha en rigtig god dag folkens:)

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af to stk. Ballofix-ventiler 500 kr.
  • Maling oprydning 600 kr.
  • Klippe ligusterhæk og bortkøring af affaldet 1.999 kr.
  • Tømrer søges til rådgivning og delvis hjælp ved renovering 205 kr.
  • Skift af 3/4 tommer brugsvandsrør 1.764 kr.
  • Lugning af bede 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hundelorte overalt
  • #1   1. mar 2012 SYNTES GODT OM. ;o))

• #2   1. mar 2012 Jep jep kan kun være enig....

• #3   1. mar 2012 Kunne ikke være mere enig! Synes også det er et stort problem hvor jeg bor i Aalborg centrum - hvor folk også bare lader deres hunds lort ligge midt på fortovet. Hvis jeg ser, nogle gå hvor de ikke samler op efter dig, er jeg ikke bleg for at henvende mig, og tilbyde en pose.
    Selv en dag hvor jeg ikke havde fået poser med, da jeg havde en anden jakke på end normalt, gik jeg straks hjem for at hente poser, så jeg kunne samle op!

• #4   1. mar 2012 SYNES GODT OM!
    Ihh det kunne være mit indlæg. Alle vores elskede grønne områder er fyldt med lorte. Ungerne kan ikke engang ta en bold med i parken for der er lort over alt! Hvor svært kan det være at samle op? JESUS! Nogle der ved om man evt kan klage et sted? Evt tilbyde sig selv som gratis parkbetjent? (kunne være lidt sjovt at rende og slå alle de dårlige hundeejere oven i hovedet med en stak poser hvis de prøver at smutte fra lorten. hehe.)

• #5   1. mar 2012 Team Diva: Gør som ham her smiley http://www.nordjyske.dk/artikel/10/5/2/4045822/3/kampen-mod-hundel

• #6   1. mar 2012 Tommel op. smiley

• #7   1. mar 2012 Nu har jeg en hvalp og når jeg har ham i mellem lang ligne kan jeg jo ikke se hvad han står og snuser til, eller hvad han kan finde på at bide , så skal virkelig være på vagt, får han ikke lige spiser et stykke afføring heldigvis er det kun sket engang, men har læst at andre godt kan have de problemer, og det må jo og være irriterende for dem, at gå tur med deres hunde sån nogen steder, imorges da jeg skulle samle charlies afføring op, trådte jeg i en andens. Blev bare lidt bitter. Og naturen ville altså også være lidt smukkere uden alle vores elskede hundes lorte!

• #8   1. mar 2012 ps undskyld stavefejl, er rimelig træt.

• #9   1. mar 2012 Jeg samler normalt altid lorte op med meget få undtagelser; 1. Hvis det er inde i sådan noget krat hvor man ikke lige kan komme ind ELLER: 2 når jeg går tur i skoven/parken når det er mørkt og jeg derfor ikke kan se om og hvor hunden laver noget..

Så jeg er med på opfordringen og tilføjer en mere: kære kommuner/regioner eller ?? Sæt venligst lys op i parker og lign så vi hundeejere faktisk kan rydde op efter vores hunde

• #10   1. mar 2012 samler ikke op der hvor jeg bor da det koster et hvis beløb månedligt i mit boligselskab så de ''får'' de blå mænd lov til

• #11   1. mar 2012 er enig med jer og hvad så med folk er ståer og pisser,lave, smidt affald,cigar ,tyggegummi på gade.
    Skal de ikke også ha en over næsen eller er de heldig. og de må gerne sætte flere Affaldsspanden op.ligsom dem med kat ikke kan holde dem ind ved sig selv for det er udlækker at stik fingerne i jorden hvor der ligger en kattelort i.

• #12   1. mar 2012 Cigaret skodder ligger også overalt nogen steder. Er det egentlig meget farligt for en hund at spise sådan et? Frygter han kommer til det på et tidspunkt!

• #13   1. mar 2012 Til alle jer som er så gode til at samle op . Husk at tage posen med igen . Der ligger utrolig mange hundelorte poser og flyder. De forgår ikke i naturen Det gør lorten da trods alt smiley

• #14   2. mar 2012 For mig handler det ikke så meget om naturen. Jeg er bare træt af at vaske hundelort af mine børns sko. smiley Hader selv at gå og 'dingle' med en pose lort, men det er sku alligevel mit ansvar som hundeejer at sørge for min hunds efterladenskaber ikke er til gene for andre, så jeg gør det med glæde. Eller. Jeg gør det ihvertfald. Er ganske enig i at tyggegummi, cigaretpakker og tomme dåser ikke ligefrem er skønt, og jeg kunne ikke drømme om selv at være så svinsk! Men det er stadig den berømte lort der får mit pis i kog. En dåse sætter sig ikke fast under skoen. Ss

• #15   2. mar 2012 Nej men dåser som er skarpe og itu, kan sætte sig fast i dyrs poter. Det er værre end en lort på skoen smiley

• #16   2. mar 2012 Det er jo forbudt at smide dåser og andet affald på gader, stræder og i naturen og det gir bøder hvis det ses eller meldes og man kan bevise hvem "svinet" er, så langt er vi ikke kommet med hundenes lorte endnu. Men enhver der har hund som ikke samler op efter den og sørger for at posen havner i en affaldsspand burde godt nok ha en "dårlig smag i munden" uanset hvor man bor.
    Er man ude med vovsen når det er mørkt så slipper man den først løs NÅR den har besørget, så ved man hvor man skal samle op, så ider er ngen undskyldning.
    Men self.er det bare min "ydmyge" mening.

Kommentér på:
Hundelorte overalt

Annonce