789 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 17 Svar

Skal jeg være bekymret? Skal jeg være bekymret?

Ja, nu har vi jo lidt forskellige størrelser herhjemme mht. hunde.
Vi fik at vide, at vores Golden højst sandssynligt ikke ville få/havde HD, da hun slet ikke viser tegn på det (at hun så synes det er sjovt at spise sten og alt muligt andet, så hun bliver syg af dét.. mja.. det er så noget andet, haha)

Anywho.. vores Hovawart, til gengæld, ku' vi ikke få nogen garanti (fra dyrlægen) om hun ville eller ikke ville få HD.. De fortalte os nogle tegn vi skulle se efter - om hun satte sig hurtigt ned efter leg, om hun haltede, om hun haltede de første par skridt når hun rejser sig (fra at sidde eller lægge), om hun blev hurtigt forpustet osv.

Hun halter ikke.. eller ikke altid.. Hun kan godt komme til at halte et par skridt og så gå normalt. Men når hun rejser sig, så halter hun - næsten altid - de første par skridt. Det er samme bagben hun halter med (venstre). Hun bliver hurtigt forpustet, men det har hun altid gjort - hun trækker hurtigt vejret meget tung, altså.
Hun sætter sig ikke hurtigere ned efter/i løbet af leg, end de andre..

Synes I jeg skal være bekymret?
- skal selvfølgelig til dyrlægen og ha' taget røntgen, men spørgsmålet er, om det haster eller hvad?
Plus det, at jeg er utrolig nervøs for, hvad det er.
Kan næsten ikke få mig selv til at anerkende, at det er en mulighed med HD.

Håber I kan hjælpe og trøste mig lidt i min fortvivlende tid smiley

- Eva

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Let rengøring 500 kr.
  • Toilet løber 3.400 kr.
  • Græsklipning 1.370 kr.
  • Græsslåning 500 kr.
  • Fjerne bed støbt i cement 4.200 kr.
  • Akkustikpaneler i entré 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Skal jeg være bekymret?
Kommentér på:
Skal jeg være bekymret?

Annonce